"You are on my property."

Fordítás:A birtokomon vagy.

4 éve

7 hozzászólás


christina.trush

"Te az én tulajdonom vagy" miért nem jó?

4 éve

Maminti.
Maminti.

Mert akkor nem kell az "on" elöljáró! You are my property

4 éve

akos_biro

A tulajdonomban vagy miért nem megfelelő?

2 éve

Bagyes
Bagyes

Hoppá: nekem nem ezt írtátok, hanem azt a képzavart, hogy "Te vagy a tulajdonomon" Kicsit más...

1 éve

pressburger

A birtokomon leledzel miért nem jó, ugye?!

1 éve

Rita784337

property=ingatlan! nem csak birtokot jelent

7 hónapja

Kapcsolódó fórumok

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.