"When you were sleeping"

Çeviri:Sen uyuyorken

4 yıl önce

9 Yorum


Sedatzcan3

Uyuyor iken yazdim kabul gormedi.biz yorum yapiyoruz fakat bunlar değerlendiriyormu

2 yıl önce

asya.kaya07

Değerlendirilmesi için rapor etsen daha iyi olur.

1 yıl önce

hayrettin.3

When you are sleeping cümlesini de aynen tercüme edeceğiz.past farkı olarak uyuyor olduğunda yazdım.kabul görmedi

4 yıl önce

huseyinkuruoglu

Sen uyuyorduyken

3 yıl önce

hayrettin.3

Hocam, böyle bir Türkçe kelime olamaz.

3 yıl önce

ali354666
ali354666

Sen uyurken =sen uyuyor iken dir.Fark yok.

1 yıl önce

HilmiYilma

Ne zaman uyuyordun neden olmaz

3 yıl önce

parleo1

soru cümlesi değil çünkü. öyle olsaydı "when were you sleeping?" olurdu

2 yıl önce

ali354666
ali354666

Çünkü soru cümlesi değil.

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.