"Ich dzieci piją mleko."

Tłumaczenie:Their children drink milk.

4 lata temu

12 komentarzy


TomaszOlsz2

z drinks nie zaliczy niestety :(, no cóż moje tłumaczenie zawsze było takie by dobrać odpowiednie słowa a na gramatykę w ogóle nie zwracać uwagi :)

2 lata temu

melana2

Kiedy dodajemy "s" do czasowników np. dirnks, bo były wcześniej takie przykłady a kiedy samo drink

4 lata temu

toPestka

Wtedy, gdy jest to 3. os. l.poj., czyli przy he / she / it

4 lata temu

Babycat2

Kids tez zalicza

4 lata temu

Klaudiusz315204

Mi nie zaliczyło

2 tygodnie temu

PiotrSutow

Dlaczego niepoprawnie jest Their children drink a milk

4 lata temu

sylwester_be

Ponieważ mleko jest niepoliczlalne. Za to butelki, szklanki mleka już tak.

4 lata temu

matiz12

dlaczego w podobnym zdaniu z czytaniem gazety jest a newspaper a nie ma a przed milk

4 lata temu

damian2500

Poniewaz mnleko jest niepoliczalne. Gdy bedzie np. Litr mleko to wtedy wstawiasz a .

4 lata temu

mikoaj990978

Xdddddddddddd

10 miesięcy temu

mikoaj990978

Khsnd

10 miesięcy temu

RiddickAbaddon

A dlaczego nie mogę użyć them?

4 miesiące temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.