1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I want a comb."

"I want a comb."

Çeviri:Ben bir tarak isterim.

June 14, 2014

6 Yorum


MehmetAliBey7733

Kel başa şimşir tarak, öyle kafaya böyle comb :)


Absurdisticca

Fiile neden s takısı gelmemiş


laleeunver

Çunku s takisi he she it de gelir genis zamanda


lalelalelale

BEN BİR TARAK İSTERİM YAZDIM ,CEVABINIZIN AYNISI OLDUGU HALDE YANLIS DEYİP KABUL EDİLMEDİ USTELİK BU DURUM İLK KEZ OLMUYOR BANA ACİLEN ACIKLAMA YAPMALISINIZ


hakan_gulmez

Küçük harflerle yazsan işe yarayabilir.


kamil90379

comb hem fırça hem de tarak anlamına geliyor

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.