1. Forum
  2. >
  3. Konu: Russian
  4. >
  5. "Benim bir kedim yok."

"Benim bir kedim yok."

Çeviri:У меня нет кошки.

August 11, 2019

6 Yorum


Emine3456

У меия есть не кот neden olamıyor? Lütfen açıklayabilir misiniz


iltimasinci1

Bende yazdım ki "У меня нет есть кошка" ben doğru yazmadım mı çünkü bana yanlış dedi


Eftal981921

Olumsuzlarda yalın hali kullanılmıyor, камня воды кошки gibi kullanılıyor


Hazanlam826253

'Benim kedi değil var' diyorsun. Yok demen için нет kullanmalısın.


ARAZ1985

Кошка olmalı


Hazanlam826253

Hayır. Kedim diyebilmek için кошки demelisin.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.