"Sıradaki kim?"

Çeviri:Who is next?

4 yıl önce

17 Yorum


FatoKran

Niye are gelmiyorda is geliyor

2 yıl önce

PassionatePotato

who ' kim sorusunun cevabi tekil olması gerektigi icin olabilir ...

5 ay önce

ErhanCebeci

who is next one doğru değil mi?

4 yıl önce

selamDuo

who is the next one olmasi lazim

4 yıl önce

Firhus

"Who is the next" -Sıradaki kime manasına gelir. Cümlede "Sıradaki kim?". denilmektedir.

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

hayır öyle bir anlama gelmez. yukarıdaki yorum doğru

4 yıl önce

devecci

Hangi yukaridaki?

3 yıl önce

MerveBarla

hayır senin cevabın yanlış

2 yıl önce

emre715465

I is the next

9 ay önce

hakan_sygn

Niye burada the yok

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

who is next ya da who is the next one? doğru cevaplar.

3 yıl önce

MerveBarla

bilmiyoruz

2 yıl önce

merFarukAk29901

The olması için belirli olması lazım yani sıradakinin kim oldugunu bilmesi gerekir ki the koysun zaten bilse sormaz

1 yıl önce

aleynalper

Sıradaki kimin?nasıl denir

3 yıl önce

Firdevs597972

Who is next order yazdim neden olmadi acaba

3 yıl önce

MerveBarla

hayır cümlede yanlış yok

2 yıl önce

YusufAksoy6

"Who is the next?" ile aynı anlamlı ama kabul etmedi.

6 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.