Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"The models live near the capital."

Çeviri:Mankenler başkentin yakınında yaşarlar.

0
4 yıl önce

14 Yorum


Cuma4

"Mankenler başkent civarında yaşarlar" dedim..Ama kabul etmedi..Galiba türkçeyi pek bilmiyor bu baykuş :)

3
Cevap ver3 yıl önce

ercansonmez

"Mankenler başkente yakın otururlar." doğru cevabım neden kabul edilmedi ?!..

3
Cevap ver3 yıl önce

elmira697329

Telaffuzu dinledim,bir kere modele dediğini anlamadım

3
Cevap ver2 yıl önce

juvenjuve

Hizli soyleyisde live, yavasta life diyor. Tekrar dinleyin bence

1
Cevap ver2 yıl önce

BBAydin

Türkçe'de oturmak ikamet etmek anlamı var ama ingilizce oturmak dersen sit fiilini söyler. I sit otururum. I live yaşarım, ikamet ederim anlamında. Siz ingilizceyi Türkçeyle bir tutuyorsunuz!

0
Cevap ver3 yıl önce

eelma
eelma

Şimdi tabii ki "cevabım kabul edilmeli" seçeneğini kullanacağım fakat bir şey bildirmek istiyorum. Önceki cevaplarda capital için "baş şehir" tanımı kullanılmış ve bu beni de şaşırtmıştı. Hatta sonraki soruda da yine baş şehir kullanılmıştı. Şimdi burada ise baş şehir kelimesini kabul etmemekte. Sınavın sonuna yaklasırken yanlıs oldu :)

0
Cevap ver3 yıl önce

bsaygin

Mankenler başkentin yanında dersek de olabilir ama sanırım anlam bakımından devrik cümleymiş gibi duruyor.

0
Cevap ver3 yıl önce

burakozturk52

Burada "near" ile "the capital" arasına "of" koyma durumu var mı?

0
Cevap ver2 yıl önce

temocinale

başkent ile başşehir aynıdır....

0
Cevap ver2 yıl önce

ergin06

Okurken resmen life diyor aksan çok sinir bozucu

0
Cevap ver2 yıl önce

tanjantalfa

Türkçede başkent ve başşehir aynı anlamdadır

0
Cevap ver1 yıl önce

tanjantalfa

Türkçede başkent ile başşehir aynı anlamdadır.

0
Cevap ver1 yıl önce

alleskla

marıls nedir ya bu nasıl bi telaffuz bir tek ben mi anlayamıyorum acaba....

0
Cevap ver1 yıl önce

sevim208402

başkent ve başşehir aynı değil mi

0
Cevap ver6 ay önce