"The models live near the capital."

Çeviri:Mankenler başkentin yakınında yaşarlar.

June 15, 2014

18 Yorum

Konu önem sırasına göre

Cuma4

"Mankenler başkent civarında yaşarlar" dedim..Ama kabul etmedi..Galiba türkçeyi pek bilmiyor bu baykuş :)

September 8, 2014

ercansonmez

"Mankenler başkente yakın otururlar." doğru cevabım neden kabul edilmedi ?!..

October 28, 2014

elmira697329

Telaffuzu dinledim,bir kere modele dediğini anlamadım

November 3, 2015

juvenjuve

Hizli soyleyisde live, yavasta life diyor. Tekrar dinleyin bence

November 1, 2015

BBAydin

Türkçe'de oturmak ikamet etmek anlamı var ama ingilizce oturmak dersen sit fiilini söyler. I sit otururum. I live yaşarım, ikamet ederim anlamında. Siz ingilizceyi Türkçeyle bir tutuyorsunuz!

December 26, 2014

eelma

Şimdi tabii ki "cevabım kabul edilmeli" seçeneğini kullanacağım fakat bir şey bildirmek istiyorum. Önceki cevaplarda capital için "baş şehir" tanımı kullanılmış ve bu beni de şaşırtmıştı. Hatta sonraki soruda da yine baş şehir kullanılmıştı. Şimdi burada ise baş şehir kelimesini kabul etmemekte. Sınavın sonuna yaklasırken yanlıs oldu :)

February 12, 2015

bsaygin

Mankenler başkentin yanında dersek de olabilir ama sanırım anlam bakımından devrik cümleymiş gibi duruyor.

March 30, 2015

burakozturk52

Burada "near" ile "the capital" arasına "of" koyma durumu var mı?

September 14, 2015

temocinale

başkent ile başşehir aynıdır....

March 18, 2016

ergin06

Okurken resmen life diyor aksan çok sinir bozucu

April 17, 2016

tanjantalfa

Türkçede başkent ve başşehir aynı anlamdadır

September 14, 2016

tanjantalfa

Türkçede başkent ile başşehir aynı anlamdadır.

September 15, 2016

alleskla

marıls nedir ya bu nasıl bi telaffuz bir tek ben mi anlayamıyorum acaba....

November 30, 2016

sevim208402

başkent ve başşehir aynı değil mi

February 11, 2018

CanDemirci6

bir cevapta başşehiri doğru diğer bir cevapta başkenti doğru, diğerini yanlış olarak sayıyorsunuz. başkent ve başşehir tamamen aynı anlamı taşır

September 3, 2018

bekirakgul

"Mankenler baskente yakinda yasarlar" dedim yanlis mi?

June 15, 2014

selamDuo

Turkcesi hatali. bir kac kere okuyun tuhafligi farkedersiniz

June 15, 2014

meteboz

Otururlar ifadesi de kabul edilmeli hatta dogru cevirisi de bu zaten

November 22, 2014
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.