"The models live near the capital."

Çeviri:Mankenler başkentin yakınında yaşarlar.

4 yıl önce

18 Yorum


Cuma4

"Mankenler başkent civarında yaşarlar" dedim..Ama kabul etmedi..Galiba türkçeyi pek bilmiyor bu baykuş :)

4 yıl önce

ercansonmez

"Mankenler başkente yakın otururlar." doğru cevabım neden kabul edilmedi ?!..

3 yıl önce

elmira697329

Telaffuzu dinledim,bir kere modele dediğini anlamadım

2 yıl önce

juvenjuve

Hizli soyleyisde live, yavasta life diyor. Tekrar dinleyin bence

2 yıl önce

BBAydin

Türkçe'de oturmak ikamet etmek anlamı var ama ingilizce oturmak dersen sit fiilini söyler. I sit otururum. I live yaşarım, ikamet ederim anlamında. Siz ingilizceyi Türkçeyle bir tutuyorsunuz!

3 yıl önce

eelma
eelma

Şimdi tabii ki "cevabım kabul edilmeli" seçeneğini kullanacağım fakat bir şey bildirmek istiyorum. Önceki cevaplarda capital için "baş şehir" tanımı kullanılmış ve bu beni de şaşırtmıştı. Hatta sonraki soruda da yine baş şehir kullanılmıştı. Şimdi burada ise baş şehir kelimesini kabul etmemekte. Sınavın sonuna yaklasırken yanlıs oldu :)

3 yıl önce

bsaygin

Mankenler başkentin yanında dersek de olabilir ama sanırım anlam bakımından devrik cümleymiş gibi duruyor.

3 yıl önce

burakozturk52

Burada "near" ile "the capital" arasına "of" koyma durumu var mı?

3 yıl önce

temocinale

başkent ile başşehir aynıdır....

2 yıl önce

ergin06

Okurken resmen life diyor aksan çok sinir bozucu

2 yıl önce

tanjantalfa

Türkçede başkent ve başşehir aynı anlamdadır

2 yıl önce

tanjantalfa

Türkçede başkent ile başşehir aynı anlamdadır.

2 yıl önce

alleskla

marıls nedir ya bu nasıl bi telaffuz bir tek ben mi anlayamıyorum acaba....

1 yıl önce

sevim208402

başkent ve başşehir aynı değil mi

8 ay önce

CanDemirci6

bir cevapta başşehiri doğru diğer bir cevapta başkenti doğru, diğerini yanlış olarak sayıyorsunuz. başkent ve başşehir tamamen aynı anlamı taşır

1 ay önce

bekirakgul

"Mankenler baskente yakinda yasarlar" dedim yanlis mi?

4 yıl önce

selamDuo

Turkcesi hatali. bir kac kere okuyun tuhafligi farkedersiniz

4 yıl önce

meteboz

Otururlar ifadesi de kabul edilmeli hatta dogru cevirisi de bu zaten

3 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.