"أنا امرأة."

الترجمة:I am a woman.

June 15, 2014

87 تعليقًا


eslamtarek16

الإجابة الصحيحة I'm a woman

July 10, 2016

gerges398687

هي هي نفس الكلمه بس مختصر

April 27, 2018

tagwa427427

شكرا

October 25, 2018

gwo53

خاطاء

October 4, 2018

ma3yOona

شو المشكلة لو اني كتبتها I am woman بدون a

February 12, 2016

NBEh11

Woman وa woman صح
بس اللغه الانجليزيه لازم اداة تنكير
فلازم تضع a

October 25, 2018

AAmG19

وانا مثلك زي هيك كتبتها قالولي غلط

January 23, 2019

G4vo5

ونا كمان

July 16, 2019

jana24_12

عنجد

July 24, 2019

Ammar852888

راح يصير الترجمة انا مرأة وهو الصحيح انا أمراة

August 13, 2019

ruoruo_loc

لانو من اسسيات الغه a هي بتساعد الجمله و بتجي مع غير حروف العله

August 7, 2018

wIT110

l am a woman وين الغلط؟ ما قبلوا اجابتي ليه؟

July 6, 2016

GVHc5

يمكن لازم تحط اختصار

November 17, 2018

EhBT12

طيب ليش لازم نحط اختصار مو نفس الشي

December 8, 2018

sheroukshowky

ana ktbtaha awoman 3amly 8alat

June 15, 2014

GYeN3

I am woman

February 1, 2016

omartantawy

لازم يكون فيه مسافة بين a و woman

June 17, 2014

AmalMosa3

طيب ليش لازم ينحط

July 15, 2019

m7md_sa3eed

howa bysm3 3'alat aslun :DD !

January 26, 2015

Mohamed-Hussain

i am a woman but the fact i am a man

July 11, 2016

YasserbinM

ياحبيبي تراني كتبتها صح او ترا والله لو ماجت صح بهكرك يا دولينجو

March 19, 2017

MohabShuei

هههههه

July 17, 2018

D3Bv2

اللهم صل على محمد

September 29, 2017

ibrahimbar307525

كبريائي تبخر

June 11, 2018

rajeh1437

يعلبوك يالغة امنصراني

August 8, 2016

Ahmed45396

انا ابي تحطون لنا خانة نقدر نحفظ فيها أخطائي و اقدر ارجعها .

November 24, 2016

maissahm

ana ktabtha weman katbpuhali khata3

October 6, 2016

Mjn261

Lean anta ktbetha 8l6 Lazm tktb I am a woman

November 23, 2018

AmalMosa3

Lazm a woman

July 15, 2019

bignose7

هو حرف a ضروري

October 16, 2016

x1Pz7

ايوا ضروري

September 23, 2018

malo777895

طيب انا امراه صح ؟

November 15, 2016

KoutaibaKa

thank you

November 25, 2016

lail123456

aim مش عارف اكتبها زاي ماهما عوزين

November 29, 2016

lr0g2

اترك

February 9, 2017

Hanaady

النطق مواضيع شديد

March 9, 2017

emransoofi

كتبت زي ماقال وغلط

April 1, 2017

ZrRG10

sweet application ,(تطبيق حلو) it's right??

April 9, 2017

AhmedGrafi

Hhh

May 3, 2017

D4Qj2

I am a woman

January 30, 2018

Abouljihad

I a woman

April 4, 2018

lara632440

I am a woman

April 18, 2018

Mohammedib555894

ليه بقولى غلط

April 30, 2018

waad682523

اعرف الإجابة الصحيحة لكن لا يوجد a في الخيارات !!

May 8, 2018

BzXR4

I a woman

May 25, 2018

KhaledAlra261616

مممم

June 10, 2018

MohabShuei

لي غلظ كتبت l am woman.

July 17, 2018

AmalMosa3

لازم l am a woman

July 15, 2019

aAnm13

افا يالشنب

July 29, 2018

FI172

مفيش غلط انا بقول اختبار

August 2, 2018

FatemaAlkh7

لم اكمل الاجابة ضغطت تحقق بالخطاء

August 2, 2018

Ibrahem954333

.

August 2, 2018

ahmed423367
August 31, 2018

gBXg12

انا كتبت l am ls ليه حسبوها خطاء؟؟؟

November 21, 2018

ali774834

لان نكرة

November 29, 2018

Mawiayyy

جاوبت على السؤال غصبن عني في سبيل العلم

December 1, 2018

doaa618788

I am woman

December 5, 2018

EhbD7

لماذا lam وليه متكونش l !?

March 16, 2019

yourekohez

صح انا امرءة و افتخر ©

April 7, 2019

Maher903381

والله رجل

May 17, 2019

9Lyj3

جميل

May 26, 2019

PEnO448708

نفس اللي كتبته؟؟؟

June 23, 2019

Roze221

انا كتبتها iam woman وطلع خطأ لازم iam a woman

June 28, 2019

LlNF

يقهر ماعرف ان غبي

July 7, 2019

Rafael.Alq

خلو بالكم

July 25, 2019

T63i
July 31, 2019

NinaHamdy

كتبت I am a woman اين الخطأ

July 18, 2014

hema90501

لية يكون فية فاصل بين aوw

August 7, 2014

M.BAJABER

a and an مش راضيين يمشو معي لازم غلط^_^

September 9, 2014

joode723307

انا ماعندي صديق في البرنامج اتنافس معا ممكن نكون أصدقاء

May 3, 2016

abboud952774

يش

January 19, 2018

BunnyBunny15

وك

January 21, 2018

kazmes

I woman ليه خطاء قالي

August 4, 2015

soom__12

متى اعرف ان الحين لازم احط الa قبل الكلمه ومتى اعرفه انه مو لازم؟!!

September 17, 2015

HamzaBouss3

انا كتبت I am woman وقد رفضت ماهو السبب وشكرا

May 5, 2016

Roze221

لازم Iam a women

June 28, 2019

3CbX

صح حتى I weman

May 23, 2016

rajeh1437

والله ياجماعه احترنا بين a وبين am فيه ارتباط بينهم مدري كيف نفض الاشتباك

August 8, 2016

noof230669

ههه

February 8, 2019

rdxR1

كسمكم

November 16, 2016

3WGP2

حلو

January 28, 2017

totydz

كتبت a women صحيحة قالي غالط

June 25, 2014

j7a3

A woman

October 5, 2015

omartantawy

women جمع وتعني نساء المفروض تكتب woman

June 25, 2014

SohilaSaid

يبقی مشكله عند حضرتك

August 3, 2015

MAUTAZAlAZ

كحكح

January 27, 2016

oamr9

كل زق

April 30, 2016
تعلم الإنجليزية في 5 دقائق فقط يوميًا. مجانًا.