A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"I like to think."

Fordítás:Szeretek gondolkodni.

4 éve

8 hozzászólás


Edit52

Gondolkodni, gondolkozni mindkét variáció elfogadott része a magyar nyelvnek.

4 éve

Toma6666

Én is úgy érzem, jelentem is, h még elírásnak se írja ki.

3 éve

Boakris

Én még ezt találtam, tulajdonképpen mindent lehet inges alakba tenni. :) http://www.angoltanszek.hu/TUT/tut.php?tid=2906

2 éve

kogu4
kogu4

My father's generation thinks like you. Apám generációja úgy gondolkodik, ahogy te.

6 hónapja

Revand

Ugyan mondja már meg valaki, mi a különbség a gondolkodni és a gondolkozni között? Tanuljanak meg már végre magyarul!

9 hónapja

TthKlmn

A magasabb szférában nem ismert a gondolkozni szó csak a köznyelvben!

8 hónapja

TthKlmn

A magasabb szférában nem ismert a gondolkozni szó csak a köznyelvben! Itt ugyanis egyetemi szintű az oktatás!

8 hónapja

TthKlmn

Persze véleményt nem szabad formálni mert nem közlik!

8 hónapja

Kapcsolódó fórumok