1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The boys listen."

"The boys listen."

Çeviri:Oğlanlar dinlerler.

June 15, 2014

26 Yorum


kutlux

Erkek çocuklar dinler, dedim , çocukları desem ne farkederdi aynı anlam sonuçta


BuseDndn

Erkekler dinler dedim niye olmadi cok sacma


gll856098

Erkek man çünkü. Oğlan boys


OrhunSevin

Çocukları kabul etmeniz gerekir. Türkçede çok fazla kez çocuklar oğlanlar olarak kullanılıyor zaten


SerifMertK

Boy çocuk demek değil arkadaşım oğlan demek


derya568417

Bunu kim bilemez ki??


Kadir515961

Neden oglan? neden ha??


iambehii

Arkadaşlar bu cümleyi söyleyin diyor çevir demiyorki :)


onuralptay1

Yoo altta kelimeler var


liwx0l

Neden s takisi oldu simdi?


HicretKekl

Anlamda zaten erkekler de yazıyor niye kabul etmedi anlamadım


BeratCinar

İngilizce yazı istiyor dikkat edin


BeratCinar

İngilizce yazın dikkat


Nazire1122

Erkekler dinler kızlar konuşur sjsjsjjsjsjsjsj


Dany275225

Siz gerizekalımısınız


Yalcin222

Birsey sormak istiyorum. yabanci dilimizi konusarak gelistirmek icin burdaki yabancılarla konusma imkanı varmi. yada bildiginiz baska bir program varmidir


Eren432641

Türkçe'de çoğul eki özneye geldiği zaman, yüklem yeniden çoğul eki almaz.


YakubTUN

Çocuklar da yazınca kabul ediliyor şimdi oğlanlar yazmadık diye neden kabul edilmedi Bundan sonra böyleyse bilelim ona göre hareket ederiz bizde


Bediha06

Nasıl dinlerler oluyor listen =dinle.boys=oğlanlar.The= o.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.