1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The boys listen."

"The boys listen."

Çeviri:Oğlanlar dinlerler.

June 15, 2014

29 Yorum


kutlux

Erkek çocuklar dinler, dedim , çocukları desem ne farkederdi aynı anlam sonuçta


yusuf326057

Children yazmıyormuş ki


BuseDndn

Erkekler dinler dedim niye olmadi cok sacma


gll856098

Erkek man çünkü. Oğlan boys


OrhunSevin

Çocukları kabul etmeniz gerekir. Türkçede çok fazla kez çocuklar oğlanlar olarak kullanılıyor zaten


scanan.cal

Birinde boys a cocuklar diyorsunuz birinde oglanlar bu nasil is:)


SerifMertK

Boy çocuk demek değil arkadaşım oğlan demek


iambehii

Arkadaşlar bu cümleyi söyleyin diyor çevir demiyorki :)


onuralptay1

Yoo altta kelimeler var


liwx0l

Neden s takisi oldu simdi?


HicretKekl

Anlamda zaten erkekler de yazıyor niye kabul etmedi anlamadım


BeratCinar

İngilizce yazı istiyor dikkat edin


BeratCinar

İngilizce yazın dikkat


Nazire1122

Erkekler dinler kızlar konuşur sjsjsjjsjsjsjsj


Yalcin222

Birsey sormak istiyorum. yabanci dilimizi konusarak gelistirmek icin burdaki yabancılarla konusma imkanı varmi. yada bildiginiz baska bir program varmidir


Eren432641

Türkçe'de çoğul eki özneye geldiği zaman, yüklem yeniden çoğul eki almaz.


FlankesiBelengaz

Çocuklar da yazınca kabul ediliyor şimdi oğlanlar yazmadık diye neden kabul edilmedi Bundan sonra böyleyse bilelim ona göre hareket ederiz bizde


Bediha06

Nasıl dinlerler oluyor listen =dinle.boys=oğlanlar.The= o.


BetlSena837123

Babalar ve anneler bize neder? Oğlum,kızım. Erkek çocuğum,kız çocuğum dediler mi size hiç? Yani oğlan ve kız olur bu kelimelerin yalın hali.Çoğulunu üretmek gayet kolay.oğlanlar ve kızlar. Fakat ingilizce biz türklere göre biraz garip. Bir kelimeyi farklı anlamlara getirebiliyorlar.alttaki arkadaşa katılıyorum.


Bediha923467

Şimdi burada o oğlanlar dinler şeklinde bir cümle var.Oglanlar dinlerler olmasi icin The boys listens olması gerekmezmi?Özne çoğul olunca fiil tek olması halinde oğlanlar dinler.


GkeEyll

Çok kaba oğlan ne bee


yusuf326057

Alt tarafı iki tane öpüş yazdım o kadar normalde kelimem doğruydu

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.