Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"The boys listen."

Çeviri:Oğlanlar dinlerler.

4 yıl önce

22 Yorum


BuseDandin

Erkekler dinler dedim niye olmadi cok sacma

3 yıl önce

gll856098

Erkek man çünkü. Oğlan boys

2 yıl önce

merTalhaUy

Adam man

7 ay önce

kutlux

Erkek çocuklar dinler, dedim , çocukları desem ne farkederdi aynı anlam sonuçta

4 yıl önce

OrhunSevin

Çocukları kabul etmeniz gerekir. Türkçede çok fazla kez çocuklar oğlanlar olarak kullanılıyor zaten

1 yıl önce

SerifMertK

Boy çocuk demek değil arkadaşım oğlan demek

3 yıl önce

derya568417

Cok basit bence

1 yıl önce

derya568417

Bunu kim bilemez ki??

1 yıl önce

Kadir515961

Neden oglan? neden ha??

1 yıl önce

iambehii

Arkadaşlar bu cümleyi söyleyin diyor çevir demiyorki :)

1 yıl önce

liwx0l

Neden s takisi oldu simdi?

1 yıl önce

HicretKekl

Anlamda zaten erkekler de yazıyor niye kabul etmedi anlamadım

11 ay önce

BeratCinar

İngilizce yazı istiyor dikkat edin

9 ay önce

BeratCinar

İngilizce yazın dikkat

9 ay önce

Grkanhasan1

Olmdı

7 ay önce

Zeynep605453

Bence çok basit.

7 ay önce

Nazire1122

Erkekler dinler kızlar konuşur sjsjsjjsjsjsjsj

5 ay önce

Nalan997477

Çok basittttt

1 ay önce

Nalan997477
1 ay önce

Nalan997477
1 ay önce

Dany275225

Ya niye yaaa

2 hafta önce

Dany275225

Siz gerizekalımısınız

2 hafta önce