"The boys listen."

Çeviri:Oğlanlar dinlerler.

4 yıl önce

22 Yorum


kutlux

Erkek çocuklar dinler, dedim , çocukları desem ne farkederdi aynı anlam sonuçta

4 yıl önce

BuseDndn

Erkekler dinler dedim niye olmadi cok sacma

3 yıl önce

gll856098

Erkek man çünkü. Oğlan boys

3 yıl önce

OrhunSevin

Çocukları kabul etmeniz gerekir. Türkçede çok fazla kez çocuklar oğlanlar olarak kullanılıyor zaten

2 yıl önce

SerifMertK

Boy çocuk demek değil arkadaşım oğlan demek

3 yıl önce

derya568417

Cok basit bence

1 yıl önce

derya568417

Bunu kim bilemez ki??

1 yıl önce

Kadir515961

Neden oglan? neden ha??

1 yıl önce

iambehii

Arkadaşlar bu cümleyi söyleyin diyor çevir demiyorki :)

1 yıl önce

onuralptay1

Yoo altta kelimeler var

2 ay önce

liwx0l

Neden s takisi oldu simdi?

1 yıl önce

HicretKekl

Anlamda zaten erkekler de yazıyor niye kabul etmedi anlamadım

1 yıl önce

BeratCinar

İngilizce yazı istiyor dikkat edin

1 yıl önce

BeratCinar

İngilizce yazın dikkat

1 yıl önce

Grkanhasan1

Olmdı

11 ay önce

Zeynep605453

Bence çok basit.

11 ay önce

Nazire1122

Erkekler dinler kızlar konuşur sjsjsjjsjsjsjsj

9 ay önce

Nalan997477

Çok basittttt

5 ay önce

Nalan997477
5 ay önce

Nalan997477
5 ay önce

Dany275225

Ya niye yaaa

4 ay önce

Dany275225

Siz gerizekalımısınız

4 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.