"Thegirl'scat"

Traducere:Pisica fetei

acum 4 ani

63 de comentarii


Elena_xd_you

Daca nu scrieti corect ,normal ca e gresit ....

acum 4 ani

deproba

In prima inregistrare "girl" suna cam a "gross". Iar in a doua "the" suna ca si cand urmatorul cuvant ar incepe cu o vocala ...

acum 3 ani

nicoletta_love

Serios!! Yo cred ca daca pui mai multa atentie ati dai seama ca nui aşa cum spui tu

acum 3 ani

deproba

?, eu, iti, nu-i :) ... eu mi-am spus parerea. Asa aud eu strict pe baza sunetului. Cuvantul "cam" din afirmatia mea exprima doar o tendinta, nu o certitudine. Daca ma uit la scriere creierul face un "bias" - pe sistemul "nu le aude, dar le potriveste", de aceea m-am bazat strict pe auz.

acum 3 ani

veronoaica

Nu te lăuda așa de tare că ești deștept✖✖✖

acum 3 ani

Duolingo12312623

Nu este frumos

acum 3 ani

thaisiathais

Da tu vorbeste romaneste?

acum 3 ani

silviasilviana

asa este

acum 2 ani

FlaviuBalint

Suna asa pentru ca asa vorbesc americanii... asa ni se pare noua ca se aude, dar e corect! Si noi daca nu am vorbi foarte clar romana cu un incepator care invata romana i s-ar parea ca am zis altceva... asa e

acum 1 an

andreikill

Eu in loc sa aud cats am auzit cat

acum 3 ani

NoiaCristi

Da primul cuvant spune gross in loc de girls

acum 3 ani

Mario792226

Ar trebui sa faca ceva in privinta cu acest lucru pentru a nu se mai repeta.

acum 3 ani

SERGVAL2006

raporteaza o problema

acum 3 ani

Eryka491566

Dacă ești atentă spune "girl's" nu "gross".

acum 2 ani

Robert206928
cu 5 luni în urmă

StiweDeveloper

Mda )) frumos spus "pisica fetei"

acum 3 ani

Adrianutz

Se aude foarte bn..trebuie sa fi mai atent

acum 3 ani

Cliftonnn

Daca nu esti atent repeti de 100 de ori o_O

acum 3 ani

Duolingo12312623

Ce ai scris tu la sfârșitul acestei propoziții

acum 3 ani

harry_poker

the girls cat? :)cum fac diferenta intre the girl's cat

acum 3 ani

FelixCatal

Amandoua se pronunta la fel , trebuie sa te gandesti cand trebuie pusa posesia si cand nu .

acum 3 ani

AndreeaAlecse

Eu am scris pisica fetei si am fost correct

acum 3 ani

dumitrucat1

Și eu am scris fetei pisica și a fost corect
:-D

acum 3 ani

salsonya

O intrebare, dece e "fetei",daca la intrebare scrie "girl's",nu e fetelor? Are pluralul...

acum 1 an

Andreisupervlogu

Se aude foarte bine

acum 1 an

LaurMarian

Pentru un apostrof nu a fost corect :/

acum 3 ani

bianca554198

Am lasat spatiu intre "girl 's" si mi-a dat gresit desi singura greseala era spatiul dintre ele. Desi eu asa am vazut si la propozitia anterioara cu spatiu intre. :(

acum 3 ani

AdrianGabr553469

The girl s cat- pisica fetelor ..nu e corect ?

acum 2 ani

wyqtor
wyqtor

Nu. Aia ar fi "the girls' cat", cu apostroful după s.

cu 1 lună în urmă

florentina82904

Este destul de ok

acum 2 ani

RamonaRamo84957

Greu cu engleza asta

acum 2 ani

AndreeaMia5

Daca nu pronunta corect

acum 1 an

Peres_Ionut

iaaa

acum 1 an

OvidiuLoma

Ba frate nu înțeleg de ce girl se aude "gi-ărl" ce enervant ca defapt nu se citește asa ca e " gărl"

acum 1 an

DianaMunteanug

Eu n-am nici o nelamurire in privinta aceste propozitii usoare.

acum 3 ani

Duolingo12312623

Gata cu cearta! Va rog sa nu va mai certați

acum 3 ani

Duolingo12312623

Eu vam cerut sa nu va mai certați

acum 3 ani

iacob197068

Cfuj

acum 3 ani

ele060690

Mqm.. Bjkllm

cu 11 luni în urmă

hagy4

Da

acum 3 ani

geolic

exact

acum 3 ani

Sorin464526

:)))

acum 3 ani

alex.ilinc

Women inseamna femeie iar girl fata

acum 3 ani

CristinaCr437497

Woman- femeie women-femei

acum 3 ani

baronu24

pisica fetei ...sau cum am pus eu pisica este a fetei nu e tot una sau asta vrea sa scrii la punctuatie ca nu inteleg de loc acest program une ori este cam ironic serios :)) mai face-tii update rog eu

acum 3 ani

claudia730223

Sunt de acord cu tine Marian Vlad " Daca nu esti atent repeti de 100 de ori"

acum 3 ani

Alin163518

Ce vamzis

cu 1 lună în urmă

DumitruDor1

The girl's se aude foarte prost, chiar si cu incetinitorul. Aduce foarte mult cu ''cross'' la auditie.

acum 3 ani

Clausus_boss9

De ceeeeee

acum 3 ani

2005sandrA

daca nu se aude bine dece te depuncteaza?

acum 4 ani

juice89p9

Se aude bine dispozitivul nu emite bine sunetele

acum 3 ani

Twyz

hmmm nu mai inteleg nimc

acum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Nici noi nu înțelegem nimic dacă nu te exprimi clar.
Care a fost răspunsul tău și ce tip de întrebare era (aveai doar sunet și trebuia să scrii în engleză sau aveai textul în engleză și trebuia să traduci)?

Am explicat în detaliu în discuția de aici diferența dintre singular și plural și faptul că dacă primeai doar sunet atunci îți accepta oricare dintre răspunsuri pentru că sună la fel.

acum 4 ani

julya_julyane

Nu se aude bine deloc

acum 3 ani

ionstoian

the girl is cat-IS ce rol are?

acum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

”s”-ul și apostroful de aici nu vin de la prescurtarea verbului ”is”, ci se folosesc pentru a arăta posesia.
După cum am spus și mai sus, citiți discuția asta.

acum 4 ani

anasta20037

Eu nu am pus cu apostrof si mi-a dat corect

acum 4 ani

Vladulet65

Am scrisb pisiva a fetei de ce este greșit?

acum 4 ani

ioana.lavinia

Nu se poate

acum 4 ani

cosmina122

Pisica a fetei dc nu se poate?

acum 4 ani

DragomirDi3

Nu se pote pentru ca nu e corect

acum 3 ani

Crina223

Fiind ca nu ae intelege. Se zice Pisicile fetei.

acum 3 ani

juice89p9

Fiindca e in romana tia cerut in engleza

acum 3 ani
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.