"Thelawyerhasagirlfriend."

Çeviri:Avukatın bir kız arkadaşı var.

4 yıl önce

14 Yorum


zivistan

Girlfriend'e tıkladığımda anlamları arasında manita yer alıyor ama cevaba ekleyince kabul etmiyor.:)

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

haha onu kim eklemiş bilmiyorum ama şimdi uçuyor ordan :)

4 yıl önce

SalihaHazar

Duo dedikoduya başladı

2 yıl önce

GkhanAkgl5

Boyfriend e sevgili yazdım kabul etti girlfriend te kabul etmiyor sevgiliyi.Bu ne saçmalık

9 ay önce

the_Ottoman

'avukatın sevgilisi var 'ın nesi yanlış?

3 yıl önce

mrv.klcp

çünkü sıradan bir kız arkadaşından da bahsediyor olabilir.

2 ay önce

Ercan575350
Ercan575350

Dedikodu:)

1 yıl önce

mahmutsah

Advocate ile lawyer arasindaki farki hukukcu ve avukat disinda ne ile tarif edebilirsiniz ornegin advocate guncel dil de mi daha cok kullanilir yoksa hukuki veya akademik dilde mi?

2 ay önce

YlmazEmre

heralde yani ;)

2 yıl önce

gkalpfer

Her kız arkadaş manita değildir

1 yıl önce

EmirhanDoa7

Sevgili yazınca olmuyo kız arkadas

6 ay önce

doukanRES

But i not have girlfriend :(

4 ay önce

erdem.m
erdem.m

Better Call Soul Goodman

3 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.