"Biz bir sandviç yeriz."

Çeviri:We eat a sandwich.

4 yıl önce

19 Yorum


gulcinikibin

Fiil cümlesinde are kullanılmaz, ayrıca "he, she, it," de "s" alır, we you I "s" almaz.

3 yıl önce

abdulazizcann

We are diye başlanmayacak mı ?

4 yıl önce

OMER-AKKOYUN

geniş zamn

3 yıl önce

IrmakBetlM

Bnde oyle yazdim kabul etmedi

3 yıl önce

38begum

Ama dogru yazdım yanlış diyor o

4 yıl önce

38begum

Bilmem ki

4 yıl önce

Emirhanzle

Eats hata vermemeli

4 yıl önce

IrmakBetlM

Are olmasigerek miyo mu

3 yıl önce

SuperBoy707777

salakksbbdbhdhdbbsbbbs

1 yıl önce

Eskbay

Sandaviç yazıyom sandwiç diyo, sandwiç yazıyom sandaviç diyo her seferde

6 ay önce

AyvanduR

Neden eats hata verdi ?

4 yıl önce

winxperror

çünkü ''s'' takısı sadece 3. şahıslarda kullanılıyor.

4 yıl önce

judo06
  1. Şahış derken??
4 yıl önce

OMER-AKKOYUN

he , she and it bunlarda "S" takısı alıyorr

3 yıl önce

bbgmasli

3 şahıs derken ?

4 yıl önce

CanUludil

3.tekil mi sadece ?

3 ay önce

aydin_moghaddam

guzel

4 yıl önce

scapraz18

Aslında "a" yazılmadığında hata dememeli.

4 yıl önce

sevvalgoc

Evet bencede soru yanlıs bu uygulamayı yapanın ben ......

4 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.