"Biz bir sandviç yeriz."

Çeviri:We eat a sandwich.

4 yıl önce

11 Yorum


gulcinikibin

Fiil cümlesinde are kullanılmaz, ayrıca "he, she, it," de "s" alır, we you I "s" almaz.

3 yıl önce

abdulazizcann

We are diye başlanmayacak mı ?

4 yıl önce

OMER-AKKOYUN

geniş zamn

3 yıl önce

BeyzaGedik1

Geniş zamanda am is are gelmez

1 ay önce

38begum

Ama dogru yazdım yanlış diyor o

4 yıl önce

38begum

Bilmem ki

4 yıl önce

Emirhanzle

Eats hata vermemeli

4 yıl önce

BeyzaGedik1

We -s eki almaz

1 ay önce

IrmakBetlM

Are olmasigerek miyo mu

3 yıl önce

SuperBoy707777

salakksbbdbhdhdbbsbbbs

2 yıl önce

Eskbay

Sandaviç yazıyom sandwiç diyo, sandwiç yazıyom sandaviç diyo her seferde

8 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.