Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Biz bir sandviç yeriz."

Çeviri:We eat a sandwich.

4 yıl önce

9 Yorum


gulcinikibin

Fiil cümlesinde are kullanılmaz, ayrıca "he, she, it," de "s" alır, we you I "s" almaz.

3 yıl önce

abdulazizcann

We are diye başlanmayacak mı ?

3 yıl önce

OMER-AKKOYUN

geniş zamn

3 yıl önce

38begum

Ama dogru yazdım yanlış diyor o

3 yıl önce

38begum

Bilmem ki

3 yıl önce

Emirhanzle

Eats hata vermemeli

3 yıl önce

IrmakBetlM

Are olmasigerek miyo mu

3 yıl önce

SuperBoy707777

salakksbbdbhdhdbbsbbbs

1 yıl önce

Eskbay

Sandaviç yazıyom sandwiç diyo, sandwiç yazıyom sandaviç diyo her seferde

4 ay önce