Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"The newspaper is colorful."

Çeviri:Gazete rengarenk.

4 yıl önce

80 Yorum


https://www.duolingo.com/bariner

Rengarenk gazete neden olmuyor

3 yıl önce

https://www.duolingo.com/NaciyeSari

Bende böyle yazdım ama kabul etmedi

1 yıl önce

https://www.duolingo.com/Asude230512

Cunku once gazete demis basinda the var o yuzden olabilir

1 yıl önce

https://www.duolingo.com/MervePnarY

Bu türkçe gibi değil cümle tek halde oluyor gazete rengarenk oluyor yani türkçe gibi değişmiyor

3 yıl önce

https://www.duolingo.com/skkology

renkli gazete :(

3 yıl önce

[aktif olmayan kullanıcı]

    Renkli gazete yazdım kabul etmedi

    2 yıl önce

    https://www.duolingo.com/SirinKeles

    Ne yazdin

    9 ay önce

    https://www.duolingo.com/EnginSenol

    Gazete renklidir i kabul etti..helal olsun hata payini bile koymuslar ;)

    3 yıl önce

    https://www.duolingo.com/tuetufan198

    gazete rengarenk

    3 yıl önce

    https://www.duolingo.com/Hsna272068

    Huhuhu doğru

    8 ay önce

    https://www.duolingo.com/kraElifBoy3

    Gazete rengarenk ise Türkiye'de neden rengarenk gazete satılmıyor yaa satılsa keşke bana katılanlar +1'lesin.

    3 ay önce

    https://www.duolingo.com/Eminesu9

    Rengareng gazeto olmuyor mu

    7 ay önce

    https://www.duolingo.com/feyt35ksk

    is are farkini söyleyebilirmisiniz?

    3 yıl önce

    https://www.duolingo.com/Zobristen
    Zobristen
    • 14
    • 12
    • 11
    • 10
    • 10
    • 6
    • 5
    • 5
    • 4
    • 3
    • 3
    • 3
    • 2
    • 2
    • 2
    • 2
    • 662

    Are kullanırken çoğul olması gerekir. You, they ve we gibi. Is ise o zamiri için kullanılır. He she ve it yani. Am ise sadece I yani ben ile kullanılır. İngilizcede sen manasına gelen you da çoğul sayılır.

    I am, you are, he is, she is, it is, we are, you are, they are.

    3 yıl önce

    https://www.duolingo.com/baranyetkin

    Gazete rengarenk dedim kabul etmedi!

    3 yıl önce

    https://www.duolingo.com/g.serdar

    yanış yazmışın dır

    3 yıl önce

    https://www.duolingo.com/mkayra

    rengarenk gazetemdir yazmna lazım akılım

    3 yıl önce

    https://www.duolingo.com/AynurCesur

    The cümleye ne anlama geliyor?

    3 yıl önce

    https://www.duolingo.com/beyazprens19

    Bilinmişlik anlamı

    2 yıl önce

    https://www.duolingo.com/Bra746558

    Rengarenk gazete niye kabul edilmedi

    3 yıl önce

    https://www.duolingo.com/Hevin929573

    Cümlenin yazılışı gazete rengarenk olduğu için bence :)

    1 yıl önce

    https://www.duolingo.com/Selahaddin14

    Gazete rengarenk olacakmış

    3 yıl önce

    https://www.duolingo.com/yektacemile

    Türkce grameri farkli oluyo sanirim büşra

    2 yıl önce

    https://www.duolingo.com/beyazprens19

    Yo ediliyo yanlış yazmışsındır

    2 yıl önce

    https://www.duolingo.com/FatmaFiliz2

    gazaten rengarenk yazdim kabul etmedi =(***

    3 yıl önce

    https://www.duolingo.com/Ruseeen

    Gazete renkli kabul etti

    3 yıl önce

    https://www.duolingo.com/lalelalelale

    Gazete rengarenk dir yazdim kabul edilmedi.

    3 yıl önce

    https://www.duolingo.com/beyazprens19

    Dir yazmıycaktın

    2 yıl önce

    https://www.duolingo.com/M.ErkimPas

    -Colourful- olmaz mı??

    3 yıl önce

    https://www.duolingo.com/Sevda12370

    Gazete kağıdı renklidir, dedim. Kabul etmedi :(

    3 yıl önce

    https://www.duolingo.com/ali281109

    bu gazete renkli dedin kabul etmedi.the diyo ama belirtiyo oysaki.

    3 yıl önce

    https://www.duolingo.com/mkayra

    bu rengarendir olmalıydı

    3 yıl önce

    https://www.duolingo.com/beyazprens19

    Hyr

    2 yıl önce

    https://www.duolingo.com/demirkarbon

    Bu gazete rengarenk. (the belirtme yapmıyor muydu?)

    3 yıl önce

    https://www.duolingo.com/beyazprens19

    Evt ama bu anlamına gelmiyo

    2 yıl önce

    https://www.duolingo.com/RecepYz

    O gazete renklidir yaptım kabul etmedi :(

    3 yıl önce

    https://www.duolingo.com/firatocal

    gazete çok renklidir dedim kabul etmedi rengarenk ile çokrenkli bence aynı anlama geliyor... rengarenk çok sayıda renk var üzerinde demek...

    2 yıl önce

    https://www.duolingo.com/sude_ece_1304

    Ama sence aynı anlama geliyor. Oysaki aslında aynı anlda değil. Rengarenk her renkten bir sürü. Cok renkli fazla renk sayısı bulunan

    2 yıl önce

    https://www.duolingo.com/U.Bilgin

    Gazete çok renkli neden olmuyor?

    2 yıl önce

    https://www.duolingo.com/DlaSlaDere

    Oncekilerde the man diyo ben adam diyorum adamlar olcak diyo şimdi the newspaper a gazeteler dedim gazete diyo ne bicim bi uygulama

    2 yıl önce

    https://www.duolingo.com/icegirl11
    icegirl11
    • 18
    • 6
    • 183

    gazete rengarengi kabul etti

    2 yıl önce

    https://www.duolingo.com/caferismail

    Rengarenk gazete yazdım olmuyor

    2 yıl önce

    https://www.duolingo.com/caferismail

    Rengarek gazete yazdım neden olmuyor

    2 yıl önce

    https://www.duolingo.com/kemalgenco

    renkli gazete

    2 yıl önce

    https://www.duolingo.com/atasevenokan

    gazete rengarenk aynı şey değilmi?

    2 yıl önce

    https://www.duolingo.com/aybek_hso

    t giiijjkşyçgök cfmök

    2 yıl önce

    https://www.duolingo.com/HasineAsla

    Ya dogru yaptim niye kabul etmedi

    2 yıl önce

    https://www.duolingo.com/Brfn5A

    Ha rengarenk gazete ha gazete rengaren ne farkeder

    1 yıl önce

    https://www.duolingo.com/ardazelik344

    renkli gazete olmuyor ndn

    1 yıl önce

    https://www.duolingo.com/kerromerro1

    Gazete rengarenk de aynı şey

    1 yıl önce

    https://www.duolingo.com/ebrar433139

    Off o gazete rengarenkte ayniiii

    1 yıl önce

    https://www.duolingo.com/ergunucar38123

    woman ne demek

    1 yıl önce

    https://www.duolingo.com/Ezgi226742

    TJAZG5 LUTFEN KLUBUME KATILIN

    1 yıl önce

    https://www.duolingo.com/bilge302418

    Renkli gazete zaten olmaz arkadaslar o sifat tamlamasi olur. Renkli gazete bir cumle bile olmaz.

    1 yıl önce

    https://www.duolingo.com/erentahir

    amk

    1 yıl önce

    https://www.duolingo.com/erentahir

    renk

    1 yıl önce

    https://www.duolingo.com/SemaCan2

    Etmez tabii

    1 yıl önce

    https://www.duolingo.com/ebru184472

    bence her iki cümlede aynı anlama geliyor (gazete rengarenk) ya da renkli gazete çok saçma:((

    1 yıl önce

    https://www.duolingo.com/Samet229896

    The newspaper colorful olsa is koymasak ne olur yardımcı olurmusunuz

    1 yıl önce

    https://www.duolingo.com/Rumeysa555759

    Rengarenk gazete mi var

    1 yıl önce

    https://www.duolingo.com/liwx0l

    Gazetesi renareng niye olmuyor?

    1 yıl önce

    https://www.duolingo.com/EYANKAHRIM

    Bende de rengarenk gazeteyu kabul etmedi

    1 yıl önce

    https://www.duolingo.com/ErnstFethallen

    Rengarenk gazete de olabilir...

    1 yıl önce

    https://www.duolingo.com/PokemonTr

    Im pokemontr

    1 yıl önce

    https://www.duolingo.com/Lara317664

    Ben doğru yazdım ama yanlışlıkla fazete yazmışım o yüzden kabul etmedi

    1 yıl önce

    https://www.duolingo.com/oxoiremoxo

    rengarenk yazıyordum yanlışlıkla entere bastım yanlış saydı.:(:/

    1 yıl önce

    https://www.duolingo.com/makbule492102

    İs dır,dir anlami katmazmi cümleye .yani gazete rengarenk dir olmoli bence

    1 yıl önce

    https://www.duolingo.com/MafiIlhan

    Möööööö

    11 ay önce

    https://www.duolingo.com/Ahmet666712

    Lan gerizekalı hiç rengarenk gazete olur mu?

    9 ay önce

    https://www.duolingo.com/Ahmet666712

    Sikerimlan orospusu bok bi nah çekerim sana dünyanın kaç bucak olduğunu o zaman anlarsın. Bana bak sana bi küfür ederim yarramm gabcık ağazlı. Hadi şimdi siktirgit. Azına sıçayım.

    9 ay önce

    https://www.duolingo.com/Ahmet666712
    9 ay önce

    https://www.duolingo.com/furkanyaln989587

    Hepinize teker teker katılıyorum

    9 ay önce

    https://www.duolingo.com/cagan27

    Renkli gazete dedim olmadı

    3 yıl önce

    https://www.duolingo.com/sla171679

    Ama ben de oyle dedim ama oldu

    2 yıl önce

    https://www.duolingo.com/sude_ece_1304

    Duolingo'nun orjinali Ingilizce dir. Bu yüzden Türkçe deki devrik cümleleri kabul etmiyor. Renkli gazete biraz devrik sayılır. Ayrıca senin kullandığım renkli "sıfat" . Cumledeki öyle değil

    2 yıl önce

    https://www.duolingo.com/kumbetlii

    Bem bisey soylemedim yinede kabul etti

    3 yıl önce

    https://www.duolingo.com/ilaydoo

    Gazete renkli olur dedim kabul etmedi :(

    3 yıl önce

    https://www.duolingo.com/emma686661

    Ses kayıt düğmesine basıp,kadının sesini açıyorum.(denemelisiniz ☺)

    2 yıl önce

    https://www.duolingo.com/Rumeysa555759

    Deneyicem

    1 yıl önce