Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"The newspaper is colorful."

Çeviri:Gazete rengarenk.

4 yıl önce

80 Yorum


bariner

Rengarenk gazete neden olmuyor

3 yıl önce

NaciyeSari

Bende böyle yazdım ama kabul etmedi

1 yıl önce

Asude230512

Cunku once gazete demis basinda the var o yuzden olabilir

10 ay önce

MervePnarY

Bu türkçe gibi değil cümle tek halde oluyor gazete rengarenk oluyor yani türkçe gibi değişmiyor

2 yıl önce

skkology

renkli gazete :(

3 yıl önce

ErenGlay

Renkli gazete yazdım kabul etmedi

2 yıl önce

SirinKeles

Ne yazdin

7 ay önce

EnginSenol

Gazete renklidir i kabul etti..helal olsun hata payini bile koymuslar ;)

3 yıl önce

tuetufan198

gazete rengarenk

3 yıl önce

Hsna272068

Huhuhu doğru

6 ay önce

kraElifBoy3

Gazete rengarenk ise Türkiye'de neden rengarenk gazete satılmıyor yaa satılsa keşke bana katılanlar +1'lesin.

1 ay önce

Eminesu9

Rengareng gazeto olmuyor mu

5 ay önce

feyt35ksk

is are farkini söyleyebilirmisiniz?

3 yıl önce

Zobristen
Zobristen

Are kullanırken çoğul olması gerekir. You, they ve we gibi. Is ise o zamiri için kullanılır. He she ve it yani. Am ise sadece I yani ben ile kullanılır. İngilizcede sen manasına gelen you da çoğul sayılır.

I am, you are, he is, she is, it is, we are, you are, they are.

3 yıl önce

baranyetkin

Gazete rengarenk dedim kabul etmedi!

3 yıl önce

g.serdar

yanış yazmışın dır

3 yıl önce

mkayra

rengarenk gazetemdir yazmna lazım akılım

2 yıl önce

AynurCesur

The cümleye ne anlama geliyor?

3 yıl önce

beyazprens19

Bilinmişlik anlamı

2 yıl önce

Bra746558

Rengarenk gazete niye kabul edilmedi

3 yıl önce

Hevin929573

Cümlenin yazılışı gazete rengarenk olduğu için bence :)

1 yıl önce

Selahaddin14

Gazete rengarenk olacakmış

2 yıl önce

yektacemile

Türkce grameri farkli oluyo sanirim büşra

2 yıl önce

beyazprens19

Yo ediliyo yanlış yazmışsındır

2 yıl önce

FatmaFiliz2

gazaten rengarenk yazdim kabul etmedi =(***

3 yıl önce

Ruseeen

Gazete renkli kabul etti

3 yıl önce

lalelalelale

Gazete rengarenk dir yazdim kabul edilmedi.

3 yıl önce

beyazprens19

Dir yazmıycaktın

2 yıl önce

M.ErkimPas

-Colourful- olmaz mı??

3 yıl önce

Sevda12370

Gazete kağıdı renklidir, dedim. Kabul etmedi :(

2 yıl önce

ali281109

bu gazete renkli dedin kabul etmedi.the diyo ama belirtiyo oysaki.

2 yıl önce

mkayra

bu rengarendir olmalıydı

2 yıl önce

beyazprens19

Hyr

2 yıl önce

demirkarbon

Bu gazete rengarenk. (the belirtme yapmıyor muydu?)

2 yıl önce

beyazprens19

Evt ama bu anlamına gelmiyo

2 yıl önce

RecepYz

O gazete renklidir yaptım kabul etmedi :(

2 yıl önce

firatocal

gazete çok renklidir dedim kabul etmedi rengarenk ile çokrenkli bence aynı anlama geliyor... rengarenk çok sayıda renk var üzerinde demek...

2 yıl önce

sude_ece_1304

Ama sence aynı anlama geliyor. Oysaki aslında aynı anlda değil. Rengarenk her renkten bir sürü. Cok renkli fazla renk sayısı bulunan

2 yıl önce

U.Bilgin

Gazete çok renkli neden olmuyor?

2 yıl önce

DlaSlaDere

Oncekilerde the man diyo ben adam diyorum adamlar olcak diyo şimdi the newspaper a gazeteler dedim gazete diyo ne bicim bi uygulama

2 yıl önce

icegirl11
icegirl11

gazete rengarengi kabul etti

2 yıl önce

caferismail

Rengarenk gazete yazdım olmuyor

2 yıl önce

caferismail

Rengarek gazete yazdım neden olmuyor

2 yıl önce

kemalgenco

renkli gazete

2 yıl önce

atasevenokan

gazete rengarenk aynı şey değilmi?

2 yıl önce

aybek_hso

t giiijjkşyçgök cfmök

2 yıl önce

HasineAsla

Ya dogru yaptim niye kabul etmedi

1 yıl önce

Brfn5A

Ha rengarenk gazete ha gazete rengaren ne farkeder

1 yıl önce

ardazelik344

renkli gazete olmuyor ndn

1 yıl önce

kerromerro1

Gazete rengarenk de aynı şey

1 yıl önce

ebrar433139

Off o gazete rengarenkte ayniiii

1 yıl önce

ergunucar38123

woman ne demek

1 yıl önce

Ezgi226742

TJAZG5 LUTFEN KLUBUME KATILIN

1 yıl önce

bilge302418

Renkli gazete zaten olmaz arkadaslar o sifat tamlamasi olur. Renkli gazete bir cumle bile olmaz.

1 yıl önce

erentahir

amk

1 yıl önce

erentahir

renk

1 yıl önce

SemaCan2

Etmez tabii

1 yıl önce

ebru184472

bence her iki cümlede aynı anlama geliyor (gazete rengarenk) ya da renkli gazete çok saçma:((

1 yıl önce

Samet229896

The newspaper colorful olsa is koymasak ne olur yardımcı olurmusunuz

1 yıl önce

Rumeysa555759

Rengarenk gazete mi var

1 yıl önce

liwx0l

Gazetesi renareng niye olmuyor?

1 yıl önce

EYANKAHRIM

Bende de rengarenk gazeteyu kabul etmedi

1 yıl önce

ErnstFethallen

Rengarenk gazete de olabilir...

1 yıl önce

PokemonTr

Im pokemontr

1 yıl önce

Lara317664

Ben doğru yazdım ama yanlışlıkla fazete yazmışım o yüzden kabul etmedi

11 ay önce

oxoiremoxo

rengarenk yazıyordum yanlışlıkla entere bastım yanlış saydı.:(:/

11 ay önce

makbule492102

İs dır,dir anlami katmazmi cümleye .yani gazete rengarenk dir olmoli bence

11 ay önce

MafiIlhan

Möööööö

9 ay önce

Ahmet666712

Lan gerizekalı hiç rengarenk gazete olur mu?

7 ay önce

Ahmet666712

Sikerimlan orospusu bok bi nah çekerim sana dünyanın kaç bucak olduğunu o zaman anlarsın. Bana bak sana bi küfür ederim yarramm gabcık ağazlı. Hadi şimdi siktirgit. Azına sıçayım.

7 ay önce

Ahmet666712
7 ay önce

furkanyaln989587

Hepinize teker teker katılıyorum

7 ay önce

cagan27

Renkli gazete dedim olmadı

3 yıl önce

sla171679

Ama ben de oyle dedim ama oldu

2 yıl önce

sude_ece_1304

Duolingo'nun orjinali Ingilizce dir. Bu yüzden Türkçe deki devrik cümleleri kabul etmiyor. Renkli gazete biraz devrik sayılır. Ayrıca senin kullandığım renkli "sıfat" . Cumledeki öyle değil

2 yıl önce

kumbetlii

Bem bisey soylemedim yinede kabul etti

3 yıl önce

ilaydoo

Gazete renkli olur dedim kabul etmedi :(

3 yıl önce

emma686661

Ses kayıt düğmesine basıp,kadının sesini açıyorum.(denemelisiniz ☺)

2 yıl önce

Rumeysa555759

Deneyicem

1 yıl önce