"The main objective is to answer the question."

Çeviri:Asıl amaç soruya cevap vermektir.

4 yıl önce

7 Yorum


Alihaydard

Ana konu soruya vevap vermektir dedim kabul etmedi

4 yıl önce

miskir

objective amac anlaminda kullanilmis, tekrar bakarsaniz farkedersiniz

4 yıl önce

altugcyhn

bu cümledeki "to" ne anlama geliyor

4 yıl önce

atakanmert1

"To" mek mak eki. Cevap vermek

4 yıl önce

SerhatKaan

Asıl mesele neden sayılmadı

4 yıl önce

OmerTahirCelik

main objective ana görev olamaz mı? kabul etmedi..

2 yıl önce

Erenn-

temel amaç ve asıl amaç aynı şey olmalı ama yanlış sayıyor

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.