1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "They say no."

"They say no."

Çeviri:Onlar hayır derler.

June 16, 2014

30 Yorum


https://www.duolingo.com/profile/dogukan.tu

SAY-Söyler neden yanlış diyor anlamadım gitti !!!!!!!!!!!!!!!!!!

December 16, 2014

https://www.duolingo.com/profile/sermetavci

''Onlar hayır söylerler'' mi daha mantıklı yoksa "onlar hayır derler" mi böyle düşün.

January 2, 2015

https://www.duolingo.com/profile/IksuIne

SAY DER ANLAMİNDA DEİLMİ NEDEN YANLİS CİKİYOR

July 30, 2015

https://www.duolingo.com/profile/SELN8

Gittikce hizli mi konusuyo

October 13, 2015

https://www.duolingo.com/profile/bayrodi

Sende yavaş dinle seçeneğine bas

April 29, 2016

https://www.duolingo.com/profile/Sevgi_Bys1

onlara söyleme yazdım kabul etmedi

July 8, 2017

https://www.duolingo.com/profile/Ha_Re_G

Ket e k et diyo

December 19, 2017

https://www.duolingo.com/profile/Hseyinsar5

Kaç evet kaç hayır oldu sayan var mı:))

June 10, 2018

https://www.duolingo.com/profile/Aylin118

Say-soyler oldugunda ne den yanlis oluyo ?

June 16, 2014

https://www.duolingo.com/profile/batin.ozce

Say hem der hem de söyler demek

February 5, 2015

https://www.duolingo.com/profile/Viforvendetta

Say "demek" anlamında kullanılmış

June 16, 2014

https://www.duolingo.com/profile/ocalbusra2

Bende doğru çıkıp tekrar girin

December 6, 2017

https://www.duolingo.com/profile/Adminofworld

Hello

March 8, 2016

https://www.duolingo.com/profile/ocalbusra2

Şey acıba soruyla ne alakası var yoksa yanlisĺıklami yazdın bu arada sanada hello

December 6, 2017

https://www.duolingo.com/profile/s.evecenolmak

Ya o nasıl bir no diyiştir

January 31, 2016

https://www.duolingo.com/profile/burinsalam

Bağırim boğirim duymiii

May 27, 2016

https://www.duolingo.com/profile/ada052

Aynen gerçekten de çok sinir bozucu bişey !!!

July 14, 2016

https://www.duolingo.com/profile/VolkanSaylan

Hayır derlermiş... Ahahaha

January 23, 2018

https://www.duolingo.com/profile/zgrCanTaka

soylemek desekde dogru olmazmi ?

October 6, 2014

https://www.duolingo.com/profile/Selcen_Ozturk

Türkçede "hayır söylerler" diye bir kullanım yok. cümleleri yüksek sesle okuyup böyle bir şey der miyiz diye bir düşünün :)

October 6, 2014

https://www.duolingo.com/profile/ocalbusra2

Ben düşündüm olur

December 6, 2017

https://www.duolingo.com/profile/SELN8

Herkes bunu tartışıyor

October 13, 2015

https://www.duolingo.com/profile/SELN8

Aranizda ogretmen varmi

October 13, 2015

https://www.duolingo.com/profile/Adminofworld

Evet

March 8, 2016

https://www.duolingo.com/profile/HolyGames

Od

December 7, 2015

https://www.duolingo.com/profile/HolyGames

Sinr oldm

December 7, 2015

https://www.duolingo.com/profile/ebulkerem

EVET EVET EVET İsteseniz de EVET İstemeseniz de EVET...

April 19, 2017

https://www.duolingo.com/profile/AzizTopuz1

orospu cocu kabul etmiyo

November 24, 2016

https://www.duolingo.com/profile/ocalbusra2

Kufur etme

December 6, 2017
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.