"They say no."

Çeviri:Onlar hayır derler.

4 yıl önce

8 Yorum


dogukan.tu

SAY-Söyler neden yanlış diyor anlamadım gitti !!!!!!!!!!!!!!!!!!

3 yıl önce

sermetavci

''Onlar hayır söylerler'' mi daha mantıklı yoksa "onlar hayır derler" mi böyle düşün.

3 yıl önce

IksuIne

SAY DER ANLAMİNDA DEİLMİ NEDEN YANLİS CİKİYOR

3 yıl önce

SELN8

Gittikce hizli mi konusuyo

3 yıl önce

bayrodi

Sende yavaş dinle seçeneğine bas

2 yıl önce

Sevgi_Bys1

onlara söyleme yazdım kabul etmedi

1 yıl önce

Ha_Re_G

Ket e k et diyo

10 ay önce

Hseyinsar5

Kaç evet kaç hayır oldu sayan var mı:))

4 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.