Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"They say no."

Çeviri:Onlar hayır derler.

0
4 yıl önce

8 Yorum


dogukan.tu

SAY-Söyler neden yanlış diyor anlamadım gitti !!!!!!!!!!!!!!!!!!

2
Cevap ver3 yıl önce

sermetavci

''Onlar hayır söylerler'' mi daha mantıklı yoksa "onlar hayır derler" mi böyle düşün.

3
Cevap ver3 yıl önce

IksuIne

SAY DER ANLAMİNDA DEİLMİ NEDEN YANLİS CİKİYOR

0
Cevap ver3 yıl önce

SELN8

Gittikce hizli mi konusuyo

0
Cevap ver2 yıl önce

bayrodi

Sende yavaş dinle seçeneğine bas

2
Cevap ver2 yıl önce

Sevgi_Bys1

onlara söyleme yazdım kabul etmedi

0
Cevap ver1 yıl önce

Ha_Re_G

Ket e k et diyo

0
Cevap ver7 ay önce

Hseyinsar5

Kaç evet kaç hayır oldu sayan var mı:))

0
Cevap ver2 ay önce