"Benim amcam İtalyan kökenlidir."

Çeviri:My uncle is of Italian origin.

4 yıl önce

8 Yorum


emingulen

My uncle's origin is Italy aynı anlamda, kabul etmiyor, neden eklemiyorsunuz alternatif tercümeleri

4 yıl önce

rageeee

My uncle has an itallian origin şeklinde kullanamaz miyiz

4 yıl önce

Tuncay348143

Bence bu cümle yanlış doğrusu'' My uncle is italian in origin'' olmalı.

9 ay önce

spid_erman

zorlama gibi ama "my uncle's root is italian" olamaz mı?

3 yıl önce

hakikidecuellar

My uncle is of italian descent yazdım, yanlış dedi.

3 yıl önce

Fememed

my uncle is a origin of Italian hatalı bir cümle midir acaba?

1 yıl önce

irms771
irms771

my uncle's origin is Italian olmaz mı

10 ay önce

MuratA.

"my uncle is italian origin" olarak cevaplayınca anlam kaybı falan mı oluyor?

1 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.