Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Benim amcam İtalyan kökenlidir."

Çeviri:My uncle is of Italian origin.

4 yıl önce

7 Yorum


emingulen

My uncle's origin is Italy aynı anlamda, kabul etmiyor, neden eklemiyorsunuz alternatif tercümeleri

3 yıl önce

rageeee

My uncle has an itallian origin şeklinde kullanamaz miyiz

3 yıl önce

spid_erman

zorlama gibi ama "my uncle's root is italian" olamaz mı?

3 yıl önce

hakikidecuellar

My uncle is of italian descent yazdım, yanlış dedi.

2 yıl önce

Fememed

my uncle is a origin of Italian hatalı bir cümle midir acaba?

1 yıl önce

irms771
irms771

my uncle's origin is Italian olmaz mı

6 ay önce

Tuncay348143

Bence bu cümle yanlış doğrusu'' My uncle is italian in origin'' olmalı.

5 ay önce