1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The boys touch the plate."

"The boys touch the plate."

Çeviri:Oğlanlar tabağa dokunurlar.

June 16, 2014

84 Yorum


tabiatanam

"The boys" oglanlar olur, bize children dememis nasil cocuklar olabilir ki. Cocuklar kiz da olabilir erkekte. Ama belirtmis THE BOYS diyerekten. Lutfen bakin.


semih5461

Boys erkekler için Girs kızlar için.


EyllEcenaz

THE BOYS hem oglan hem cocuk demek.


yagmur40623

oğlan çocuğu demek


Mucitler

Evet EyllEcenaz


ilayda68921

Yanlis bir kelime arkadaslar oglanlar olacak cocuklar degil Childeren dememis ki boys demis...


yagmur40623

yo ben oğlanlar dedim kabul etti


Yasso___101

Çünkü düzeltildi


suzan651907

Çocuklar değil oğlanlar


kubra924223

Boy erkek demek boys da erkekler nasil cocuklar oluyo ki children dememis ki


edip758636

Boys Erkeklerde olabilirdi


Girl_Evil

Bu nasıl bir fantazi? "oğlanlar tabağa dokunurlar"


TuranBener

Boys oğlanlar chidren çocoklar. Cevabımın yanlış kabul edilmesi saçma.


gonca743683

Oglanlar tabaga dokundu yazdım dogru cevap dokundularmıs yanlıs kabul ettı bu ne sacma sey


Like_a_freedom

Onlar tabağa Ellerler yazdım kabul etti :D


Raven52525

Niye elliyolarki altın mı :D)


AtalayErge

Ya daha düzgün öğrenecek cümleler hazırlayın.


fb004

plate kelimesinin levha anlamı da olduğunu bildiğim için levha yazdım ama kabul etmedi


Elif687502

Oglanlar olmasi lazim


Sevim393047

Plate in plaka levha anlamı var direk o geldi benim de aklima


fatosdoan

The boys kelimesini çevirdiğimiz zaman oğlanlar oluyor ama çocuklar diyor bazen gerçekten çok saçma çeviriler yapılıyor düzeltilmesi gereken çok şey var


RickSanche931992

Bari bedava bir uygulama bari ona saygı duy


El_Kadir

Boy oğlan demek ama neden burda childeren olarak veriliyor?


SinanAkpnar

Dalga mi geciyosunuz anlamadim. Bugune kadar boy oglan ok larak kabulediyordunuz, simdi ise cocuk diyorsunuz. Once siz ingilizceyi ogrenin


mehmetirin263555

Erkekler tabağa dokunur dedim kabul etmedi cok ilginç


aribasemine

Yanlış yaptığımızda doğrusunu çocuklar olarak söylüyor ama tekrar çıkınca oğlanlar yazdım ve kabul etti yanlış yaptığımda çoğul olduğunu unutup oğlan yazmıştım.


Yurdanur396015

Bende aynen öyle yazdım neresi yanlış


abdullah347473

baş harfi küçük yazmışım ne kadar büyük bir hataaa


esramsvs

Tabağa derken yönelme eki var başka herhangi bir ek olmasin?


JonSnow536974

Touch da neden s eki yok


Lgasin1

The yi da fiye okuyor


Kenan669642

The boys u neden erkekler olarak kabul etmiyor


Sibelllllllllliz

Bunların tabak fetişi mi var anlamadım ki. Hep tabağa dokunuyorlar :D


Efe35584

Tabağa dokunmayan da ne biliyim


meryem.es

hayatımda böyle amaçsız salak ve iğrenç bir cümle görmedim bu ne ya? cümlenin şerrinden kaçının...


FidanKhali1

There is a false in there


aliye568331

Zaten kizlar catala dokunuyor ya cumle cok sacma


BerfinEda

Ama children dememişki belirtmiş "The Boys " diye???????


MZAA9

oğlanlar olmalı


naz376119

Bu kar mikrofonda herseye yanlis diyo


RickSanche931992

Yahu bunlar tam sapik niye tabağa dokunuyorlar bunların birkaç tahtası giduk


Rashida72

Hi why its tabaga and not tabagi ( I've learned that: the plate=tabagi ?


HalilKeman

It's depend on verb


EsinGulsah

Plate:tabak, tabağa:like a ' to plate' tabağı:like a ' take a plate'.


Esin343378

Yes, I agrre with you


redokan

Tabak sifrelenmis bir kelime gibi geldi :D


Aydan187486

Touch sözü benim kafamı karıştırdı


serra2008S

Dokunmak demek. Bu kadar basit


omerboomer

The boys touched the plate dese de aynı şekilde anlaşılır hatalı.


ErhunTurer

Dokundular gecmis zaman dokunurlar genis zaman


serdar443114

Oğlanlar kelimesi çok gıcık bi ifade


mmhaa

I don't uderstand why tabağa why did we put a in tabak


neesamur

Ya ben bunu yapamadim kabul etmiyor


[aktif olmayan kullanıcı]

    erkekler tabağa dokunurlar dedim yanlış dedi :((((


BurakVlogG

    Amk dokunurlar yazfim olmadi hlp me pls


KAYA_MEHMET

    OĞLANLAR DOKUNURLAR TABAĞA


vBugrahan

    Olmaz dokunmak ile tabaganin yerini de degistir


zeynep-5

    Ona bakılırsa TABAĞA DOKUNUR OĞLANLAR da olması lazım


tabiatanam

    Seninki devrik bir cumle.


MuhammetIr

    "Çocuklar tabağa dokanırlar" dedim yanlış dedi selcen hanım bi buraya da baksanız


erbashalil

    Türkçe'de "dokanmak" diye bir kelime yok çünkü."Dokunmak" olması gerekir


HalilKeman

    Yok deilde konuşma Türkçesinde var sadece. Yada ağız olarak var


tolgamm

    Cocuklar yerine oglanlar yazmalıydınız.boy oglan demek.child cocuk demek.bu yuzden yanlıs saydı cevabınızı


asli0652

    Boys oğlanlar demek çocuklar children


WorkerPlayer

    The boys diyor Muhammed abi. The boys erkekler veya oglanlar demek. The children deseydi dogru olurdu dedigin


osmannurikaya

    cocuklar tabaga dokunurlar


SiriusBlack99

    Çünkü şizofrenler

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.