"Theboystouchtheplate."

Çeviri:Oğlanlar tabağa dokunurlar.

4 yıl önce

19 Yorum


tabiatanam

"The boys" oglanlar olur, bize children dememis nasil cocuklar olabilir ki. Cocuklar kiz da olabilir erkekte. Ama belirtmis THE BOYS diyerekten. Lutfen bakin.

3 yıl önce

EyllEcenaz

THE BOYS hem oglan hem cocuk demek.

3 ay önce

TROLLBABA
TROLLBABA

Evet dogru bro

3 ay önce

ilayda68921

Yanlis bir kelime arkadaslar oglanlar olacak cocuklar degil Childeren dememis ki boys demis...

1 yıl önce

Sefaproq

duzeltildi

4 ay önce

suzan651907

Çocuklar değil oğlanlar

1 yıl önce

kubra924223

Boy erkek demek boys da erkekler nasil cocuklar oluyo ki children dememis ki

1 yıl önce

TuranBener

Boys oğlanlar chidren çocoklar. Cevabımın yanlış kabul edilmesi saçma.

1 yıl önce

fatosdoan

The boys kelimesini çevirdiğimiz zaman oğlanlar oluyor ama çocuklar diyor bazen gerçekten çok saçma çeviriler yapılıyor düzeltilmesi gereken çok şey var

1 yıl önce

edip758636

Boys Erkeklerde olabilirdi

4 ay önce

gonca743683

Oglanlar tabaga dokundu yazdım dogru cevap dokundularmıs yanlıs kabul ettı bu ne sacma sey

1 ay önce

fb004

plate kelimesinin levha anlamı da olduğunu bildiğim için levha yazdım ama kabul etmedi

4 yıl önce

Elif687502

Oglanlar olmasi lazim

1 yıl önce

Sevim393047

Plate in plaka levha anlamı var direk o geldi benim de aklima

1 yıl önce

batuhan471462

Aynen yaaa

1 yıl önce

El_Kadir

Boy oğlan demek ama neden burda childeren olarak veriliyor?

1 yıl önce

SinanAkpnar

Dalga mi geciyosunuz anlamadim. Bugune kadar boy oglan ok larak kabulediyordunuz, simdi ise cocuk diyorsunuz. Once siz ingilizceyi ogrenin

8 ay önce

mehmetirin263555

Erkekler tabağa dokunur dedim kabul etmedi cok ilginç

8 ay önce

aribasemine

Yanlış yaptığımızda doğrusunu çocuklar olarak söylüyor ama tekrar çıkınca oğlanlar yazdım ve kabul etti yanlış yaptığımda çoğul olduğunu unutup oğlan yazmıştım.

8 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.