Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"Jemy lunch w domu moich rodziców."

Tłumaczenie:We eat lunch at my parents' house.

0
4 lata temu

4 komentarze


MarcinDamb

A ja napisałem parent's i jest źle to znaczy że w szkole źle nauczyli dopełniacza Saksońskiego ....

0
Odpowiedz3 lata temu

MarcinDamb

No chyba że przy l.m. tak to wygląda parents' a nie jak napisałem parent's ...

0
Odpowiedz3 lata temu

dawid_v222

Dokładnie tak jest. Jeżeli napisałbyś parent's, oznaczałoby to, że chodzi o jednego rodzica. Masz znany program tv o tytule Dragons' den, czyli coś w stylu "jaskinia smoków". Gdyby brzmiał Dragon's den, znaczyłoby to "jaskinia smoka".

0
Odpowiedz3 lata temu

pwtorkiewicz

Dlaczego przed lunch nie używa się "a" lub "the"?

0
Odpowiedz3 lata temu