Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"I remember seeing her last year."

Çeviri:Ben onu geçen sene gördüğümü hatırlıyorum.

4 yıl önce

6 Yorum


GamzeKutlu3

Ben onu geçen sene gördüğümü hatırlarım neden olmuyor? geniş zaman kalıbı sonuçta.

2 yıl önce

murty6

Seeing olurmu ben sanki see yi ing almazmis gibi hatrliyorum belki yaniliyorumdur

2 yıl önce

Ceylan560316

Ozellikle bu bolumun cevirilerinin hepsinin kontrol edilmesi lazim. Simdiye kadar ogretilenlerle celisiyor.

3 ay önce

MuratOnuk1

I remember that seeing her last year olması gerekmez mi?

3 yıl önce

hazal726277

siz noun clause olarak bakmışssınız ve ''that'' kullanmışssınız yanlış degil, ama nesne konumunda oldugu için that atılıyor ve participles yani fiil ortaçı olan see + ing kullanımıda bunun için yeterli oluyor.

2 yıl önce

hikilic

Kafama takıldığı için konuyu detaylı araştırdım ,Daha fazla açıklama için isteyenlere; http://www.ekremuzbay.com/gramer/participles.html

9 ay önce