Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"I listen because he speaks."

Traducere:Eu ascult pentru că el vorbește.

0
acum 4 ani

6 comentarii


MihaiScrob1

Din cite stiu "because" se traduce ca "deoarece" ...dar aici imi spune ca e "pentru "

5
Răspundeacum 1 an

CiciuLucia1

Nu e adevarat,e pentru ca,nu pentru
Dar <sub>because</sub> se traduce si deoarece dar si pentru ca

0
Răspundeacum 1 an

Complet2

Scriu raspunsul fara diacritice. Va rog sa faceti programul sa accepte si asa. Multumesc

4
Răspundeacum 2 ani

PascaMari

aceasi problema o am si eu

0
Răspundeacum 2 ani

CrlanClara

Merge si "Eu ascult deoarece el vorbeste"

1
Răspundeacum 1 an

florinel573412

Am rsspuns corec si imi da gresit dece?

0
Răspundeacum 1 an