A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Futunk a medve elől."

Fordítás:We run from the bear.

4 éve

7 hozzászólás


Joan.SS

Megkérdezhetem, hogy ez a mondat miért nem jó?: We run away from the bear.

4 éve

mazsucni

Ugyanezt kérdezném!

3 éve

Maminti.
Maminti.

Gondolom, mert a magyar mondatban nem az van, hogy "elfutunk". Mindazonáltal én elfogadnám. :)

4 éve

Joan.SS

Köszönöm szépen! :)

4 éve

mazsucni

A súgó is azt hozza, hogy "away from", és a megoldásban mégsem jó?

3 éve

pinterc

csatlakozom az előttem szólókhoz... a kutyafáját már! :D

2 éve

JzsiFekete

A "from"egy határozatlan helyet is jelenthet.

2 éve