"Bu kitabın zorluğu ne?"

Çeviri:What is the difficulty of this book?

4 yıl önce

35 Yorum


serdarayar

What is this book's diffuculty? olabilir mi

3 yıl önce

incikin_
incikin_

Cansız varlıklardan bahsederken "X OF Y" kalıbı kullanarak aitlik belirtiriz. Daha rahat anlaşılan bir örnekle başlayalım:

• "Bu kitabın ADI ne?"
(= What is the NAME of this book?)

• "Bu kitabın ZORLUĞU ne?"
(= What is the DIFFICULTY of this book?)
Yani bu İngilizce kitabın zorluk seviyesi ne; başlangıç düzeyi mi, orta mı, ileri mi?

1 yıl önce

modene1

No. This isn't possible in English. How can a book have a difficulty? Consider: A pen's difficulty. Remember also that a difficulty and a challenge are not always the same thing.

1 yıl önce

ElmiraKirkas

ben de öyle aptım

2 yıl önce

bacio_
bacio_

Bence olmalı

1 yıl önce

ocalbusra2

No

11 ay önce

ugurcanto

what is the book's difficulty neden olmadı

3 yıl önce

Ali_Aktash

Burada 'the' kullanılmamalı degilmi. zorluğun ne olduğu bilinmiyor ki soruluyor.

4 yıl önce

Viforvendetta

"What is the difficulty of the book" diyebilirdik "kitabın zorluğu ne" olurdu yani this yerine kullanılabilirdi.

4 yıl önce

alican.dem

Arkadas difficulty den onceki the yi diyor galiba.

4 yıl önce

ethemoguz

what is this book's difficulty? olmaz mı??

3 yıl önce

sultan445080

Of ne anlami veriyor burada tsm olarak

2 yıl önce

jzlcdh
jzlcdh

Ekşi sözlüğü baktım ama anlamadım "tsm" ne demek? Google Çevirmeye göre belki imla hatası "tam" den - doğru mu?

Bence "Bu kitabın zorluğu ne?" demek "How difficult is this book?"

2 yıl önce

ersinturac

how dan sonra sıfat geldiği zaman "ne kadar" anlamı vermektedir.

how difficult is this book bu kitap ne kadar zor demek oluyor.aynı anlamı verir.

what is the difficulty of the this book. bu iki cümle arasındaki tek fark zorluğun birinde sıfat olarak diğerinde zarf olarak kullanılmış olması.

what is the difficult(sıfat) of...... şeklinde olmaz

2 yıl önce

ilknr1
ilknr1

Arkadaş" tam olarak" demek istemiş sanırım :) Ayrıca bu cümlenin Türkçesi de pek doğal değil.

2 yıl önce

jzlcdh
jzlcdh

O yüzden kaldırmaya iyi olacak acaba? Çünkü "What is the difficulty of this book?" de pek doğal değil.

2 yıl önce

zerzeri

Of kullanım alanları neler acaba ögrenebilecegim bir yer var mı

2 yıl önce

jzlcdh
jzlcdh

"Of" doğalsız. Soru: "What level is this book?" yada "How difficult is this book?" daha doğal.

2 yıl önce

bacio_
bacio_

"The" olmasa da olurdu bence

1 yıl önce

Berfin149823

Bunu on defa sordularrrr

1 yıl önce

furkhan

"What is the hardness of this book?" yazdım kabul etmedi de, bu yanlış mı?

3 yıl önce

jzlcdh
jzlcdh

maalesef

"hardness" örnek:

"What is the hardness of this gemstone?"

3 yıl önce

dont-give-up

The niye var. The sebebiyle yanlış dedi

3 yıl önce

jzlcdh
jzlcdh

"Bu kitabın zorluğu ne?" doğru bir cevap hangisi?

1) Bu kitabın zorluğu lise seviye.

2) Bu kitabın zorluğu ki bu profesör iyi bir yazar değil.

3 yıl önce

serdarestik
serdarestik

1st example is true

3 yıl önce

jzlcdh
jzlcdh

Tşk. O yüzden

Soru: "What level is this book?" yada "How difficult is this book?" daha doğal.

Cevaplar: "This book is suitable for high school students." "This book is for ages 8 to 12." "This book is undergraduate level." "This book is for Upper Intermediate EFL learners." "This book is too difficult for your son." v.b.

3 yıl önce

MorukYasin

the kullanmamak hatalı ama gereksiz kullansak ne olur malum yanlışların çoğu bundan çıkıyor ben hepsine the koyayım bişey farkedermi

2 yıl önce

modene1

with of'dan daha iyi

2 yıl önce

DilsadeGngr

what is the level of difuculty den farkı ne?

2 yıl önce

DilsadeGngr

difficulty

2 yıl önce

nisanurnur1

Bilmiyorum

2 yıl önce

modene1

Suffice to say, this is a very confusing example that needs rewording.

1 yıl önce

DoganTezca

What difficulty does this book have çok mu zorlama oldu ?

1 yıl önce

ilkim454002

what is this book's difficulity doğru ama saymıyor

1 yıl önce

ocalbusra2

Lay

11 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.