Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Sen bir oğlansın, ben bir adamım."

Çeviri:You are a boy, I am a man.

0
4 yıl önce

10 Yorum


ErhanKaya5

Peki you a boys I am a man bunu neden yanlis olarak

1
Cevap ver2 yıl önce

HamKii

Neden are geliyor ?

0
Cevap ver4 yıl önce

Viforvendetta

are geniş zamanın yardımcı fiilidir.

i 'am' a man = ben bir adam'ım'
you 'are' a boy = sen bir oglan'sın'

7
Cevap ver4 yıl önce

Papatyaiek1

Ya böyle bişe olamz yaa bune saçmalık aynısını yazoyom

0
Cevap ver2 yıl önce

Salih642849

>:(

0
Cevap ver2 yıl önce

123454rabia

doğru yazıyoz yanlış diyo hallahalla

0
Cevap ver2 yıl önce

elifsla951259

Biraz zordu aslinda bu cumle benim icin ama sonunda basardim;))))

0
Cevap ver1 yıl önce

adam3434

Burada çoğul vardır a gelmesi yanlıştır .çünkü iki kişiden bahsediyor a niye geliyor

0
Cevap ver1 yıl önce

Mehmet751592

burada are neden kullanılmak zorun da

0
Cevap ver4 hafta önce

bra478584

You are a boy I am a man degil mi ya niye yanlis diyor

0
Cevap ver2 hafta önce