"Sen bir oğlansın, ben bir adamım."

Çeviri:You are a boy, I am a man.

4 yıl önce

15 Yorum


ErhanKaya5

Peki you a boys I am a man bunu neden yanlis olarak

2 yıl önce

HamKii

Neden are geliyor ?

4 yıl önce

Viforvendetta

are geniş zamanın yardımcı fiilidir.

i 'am' a man = ben bir adam'ım'
you 'are' a boy = sen bir oglan'sın'

4 yıl önce

Salih642849

>:(

2 yıl önce

123454rabia

doğru yazıyoz yanlış diyo hallahalla

2 yıl önce

elifsla951259

Biraz zordu aslinda bu cumle benim icin ama sonunda basardim;))))

2 yıl önce

adam3434

Burada çoğul vardır a gelmesi yanlıştır .çünkü iki kişiden bahsediyor a niye geliyor

2 yıl önce

Mehmet751592

burada are neden kullanılmak zorun da

5 ay önce

bra478584

You are a boy I am a man degil mi ya niye yanlis diyor

4 ay önce

Papatyaiek1

Ya böyle bişe olamz yaa bune saçmalık aynısını yazoyom

3 yıl önce

hydrparlak

You are a boy and i am a man yazdim kabil etmedi ne is birgul olmayinca sikinti mi cikiyor?

4 yıl önce

XeoNeaX

And koymacaksin ve yok orda

4 yıl önce

AliGlal3

And baglactir ve görevini görür

11 ay önce

jess.dark.123

mantığa bak ya sadece a ve an den dolayı hemen yanlıs diyor

2 yıl önce

DIeHAPPY3

Ne desin tabiki yanlış.

8 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.