Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Ben senden bir iyilik istiyorum."

Çeviri:I want to ask you a favor.

4 yıl önce

23 Yorum


receptoklu

ömrüm ü yedi bu. kalıp

3 yıl önce

alcoholokaust

zalım kalıp kör olası kalıp

3 yıl önce

filizuckun

bu bir kalıp mı? mantığını anlayamadım..

4 yıl önce

Viforvendetta

aynen. sana bir iyilik sormak istiyorum. gibi çevirmiyoruz

4 yıl önce

Hseyinsar5
11 ay önce

ArzuBayramova

" To ask you" kalib olarak "rica " demek

2 yıl önce

brtgtrn

'' I want to ask a favor from you '' neden yanlış oldu ? '' He wants to ask a big favor from us '' böyle bir alıştırma görduğumu hatırlıyorum, aynı mantık değil mi ?

4 yıl önce

Selahattin1903

Sakat bir kalip. Hic sevmiyorum.

1 yıl önce

nsanOlan

Do a favour kalıbıda kullanılmalı

4 yıl önce

bilal.topac

'I want you to a favour' kullandım ?

3 yıl önce

beningilizce

want'tan sonra to getirmen gerekiyor dostum,örneğin believe fiilinde de believe den sonra in getirmeliyiz bunun gibi,bu kalıpları ezberlemek gerekiyor

3 yıl önce

ErKutsal

cirdiricam yaw bu nasil bi kalip

3 yıl önce

1919a
1919a

:-(

3 yıl önce

husonet

Kalıp nasıl yazarmısınız

2 yıl önce

GumusSurfer

Kalip diye bi efsane var sanki bu sayfada :-)

2 yıl önce

spek10

Hatali hatali hatalı

2 yıl önce

selmaneee

anlamadım

2 yıl önce

OneRealist

I wan to from you a favor. Olur mu?

2 yıl önce

erdaldogru

Hiç öğrenme daha iyi yaw bune

2 yıl önce

FerdauleKaya

İki tane aynı şık var

1 yıl önce

pirasas

to ask you favor: senden bir iyilik rica ediyorum

1 yıl önce

MajorHealing

"i want a favor to you". bu şekilde de çevirebilir miyiz?

1 yıl önce

nastheillm

Kalıba bak kalıba hele hele hele

1 ay önce