1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "We run to his neighborhood."

"We run to his neighborhood."

Çeviri:Biz onun mahallesine koşarız.

June 17, 2014

7 Yorum


fsevdimbas

Onun semtine kadar koşarız neden olmuyor?


NygelSama

Ya bu nedir. Caddesine yazarım mahalle çıkar semtine yazarım caddesine çıkar. Wtfff


sabriGence

Neighborhood, ne igrenc bir kelime


AliKOPRULU

Biz onun semtine koşarız olur burada kadar anlamı içeren bir kelime yok


kaan144241

kadar anlamı taşıyan bir kelime var ' to '


pnr_dmrts

Oradaki 'to' kadar anlaminda olmaz.yonelme anlami var.Mahallesin "e".


ARES61

Mahallesine niye olmuyor

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.