Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"You read as I write."

Çeviri:Ben yazarken sen okursun.

4 yıl önce

30 Yorum


SafakEsberk

"Yazdigim gibi okursun" cumlesini nasil kurabilirim zira bununla karistirdim da?

4 yıl önce

Viforvendetta

Aynı şekilde kuruyoruz sen de biliyorsun bunu ama nasıl ayırt edicez diye düşündün galiba.
malesef ayırt etmenin yolunu bulamadım ben.

4 yıl önce

aknbrk

yazdığım gibi okursun anlamı da var bence

3 yıl önce

kutlux

sen okurken ben yazarım, neden kabul edilmedi aynı ikisi de değil mi ?

4 yıl önce

Viforvendetta

hayır dostum as kendinden sonrakine etki ediyor.
"i write as you read" dediğin bu.

4 yıl önce

AsLaNSavasmaN

İşte bu kuralı öğrenirken can verdim...

4 yıl önce

EnesDolu

ben yazarken sen oku dedim kabul etmedi why?

4 yıl önce

hseyinztrk1

aklıma, "saksıya felseğen gibi oturturum anlamı da çıkar!" repliği geldi:) ne istersen çıkıyor bu as'den.

3 yıl önce

halileser

"sen okurken ben yazarım" neden olmuyor

3 yıl önce

KadirDal

As, While ve When karmaşası yaşıyorum.. :(

4 yıl önce

Viforvendetta

while ile as aynı anlamdadır.

when-while farkını örneklerle çalış dostum.

4 yıl önce

gumus58

While ile bu as ayni anlamda aradaki far nedir bu ikisini nerelerde kullanmamiz gerek selcan hanim yardim lutfen

3 yıl önce

adem666

"yazdığım gibi okuyorsun"'uda bence kabul etmeli

3 yıl önce

Nurefsamsy

Bence de bu cümleden yazdığım gibi okursun anlamı da çıkıyor

3 yıl önce

bahadir_aktas

"ben yazarken sen oku" ile "ben yazarken sen okursun" arasında ki farkı anlatana ingiliz kraliyet ailesinden bana kalan mirası bırakıyorum

3 yıl önce

Mehmet500961

"Ben yazarken sen oku" neden algilamadi bence doğru

1 yıl önce

Merve.Nur.AK

"You read as I write. " kelimesi "Sen okurken ben yazarım" anlamında olmuyormu yoksa "as" değiştiriyormu anlamadım

1 yıl önce

ismet.nart

''Sen ben yazarken okursun'' neden kabul etmiyor

4 yıl önce

MustafaKya

Sen okurken ben yazarım şeklinde tercüme edilemez mi

2 yıl önce

sfros

Ben yazana kadar okursun anlamı değil mi

2 yıl önce

RyuzakiHideki

Neden sen okurken ben yazarım değil de ben yazarken sen okursun?

Sıralama tersten mi olmak zorunda?

2 yıl önce

qwertyali

BEN GEÇEN ÖRDEKTE BEN YERKEN OKURUM DA AS KULLANDIM KABUL ETMEDİ BURDA NEDEN KABUL ETTİ. ???

2 yıl önce

Sreyman

sen okurken ben yazarım dedim yanlış oldu

1 yıl önce

hhasrett

Cümleleri Türkçe'ye çevirirken konuştuğum dili unutacağım yakında. Cümleler çok saçma.

1 yıl önce

metin334

Right yazdım write çıktı

1 yıl önce

ingilizler1

arkadaşlar bu olmuyor hep yanlış oluyor

10 ay önce

baris222

As yerine While kullanılabilir mi?

7 ay önce

fatma218521

burada aynı anda yazılacak ve sende bize okursun anlamı çıkardım,

2 ay önce

PassionatePotato

You read as I write' cümleyi 'yazdığım gibi okursun' olarak çevirmek doğru olur mu ?

1 ay önce

emirhan3878

Yazdığım gibi okursun olması gerekmiyor mu?

2 hafta önce