Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Biz gündüz çalışır, ve gece dinleniriz."

Çeviri:We work by day, and rest by night.

0
4 yıl önce

11 Yorum


mali53

Neden "by" kullanıldı?

20
Cevap ver3 yıl önce

Esssintiii1

"By" neden kullaniliyor. Anlayamadim :( by in ile anlami var. - boyunca- demek midir ayni zamanda ?

7
Cevap ver2 yıl önce

Glcihanvur

In day diye bişey yok .We work in the morning and rest in the night olabilir. Ama by day and by night kalıp olduğu için daha doğru olur.

4
Cevap ver2 yıl önce

tulipwomen

Neden by :( anlamadim

2
Cevap ver2 yıl önce

kablll

İn the night?

0
Cevap ver4 yıl önce

alsusa

Türkçe ve İngilizce metinler birbiriyle eşleşmiyor.

0
Cevap ver4 yıl önce

husonet

By kullanmadan yazabilirmiyiz

0
Cevap ver2 yıl önce

ogstr97

önce in day dedim sonra vazgeçip on day yazdım gelgörki herikiside değilmiş

by ne alaka açıklayabilecek varmı

0
Cevap ver2 yıl önce

Pilot_candidates

"by day" bir kalıptır ve gündüz anlamına gelmektedir. Bu konuda size tureng sözlüğü öneririm

5
Cevap ver1 yıl önce

DilsadeGngr

daha önce by ı kabul etmedi at dedi şimdi by lı cümleyi kabul ediyor

0
Cevap ver1 yıl önce

kemal669405

Gunaydinin niye ing kelimesi yok

0
Cevap ver3 ay önce