Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Sizin bir kadına sunacak neyiniz var?"

Çeviri:What do you have to offer a woman?

4 yıl önce

6 Yorum


serhatser

Offer yerine present neden olmuyor?

4 yıl önce

GoncaRabia
GoncaRabia

offer yerine present da kullanabilir miyiz?

3 yıl önce

e.fiski

what do you have to offer for a woman

yazdım, for fazla dedi. burada "bir kadın(a)" kısmındaki kadına yönlenmeyi sağlayan nedir? ezber yapmayayım diye soruyorum, bilen varsa şimdiden teşekküürler...

4 yıl önce

Viforvendetta

to'nun e-a ve mek -mak anlamı vardır.

what do you have = neyiniz var
to affer a woman = bir kadına sunmaya = bir kadın için sunacak = bir kadına sunmak için = bir kadına sunacak.
yorumlamana göre değişir

bu cümledeki to kendinden sonrasına yönelme vermiş anlayacağın
bir kadın(a) sunmay(a) neyiniz var. diye anlarsan ezberden kurtulursun

yanlışım varsa düzeltin lütfen ben böyle biliyorum.

4 yıl önce

kenanavci

Sözlükte sunmak present olarak veriliyor

3 yıl önce

Esssintiii1

Bir kadina ne teklif etmek zorundasiniz? Seklinde cevirdim. Have to= zorunda olmak , offer= teklif etmek, diye ogrendim.

3 yıl önce