"Why do we have to learn all this?"

Fordítás:Miért kell mindezt megtanulnunk?

4 éve

6 hozzászólás


tojanosth

ezt mind, vagy mindezt nem mindegy ?

4 éve

SzekacsJudit

ugyanez a problémám!

4 éve

aptg.gabi

Hiba jelentés!? Mindent jelents amit jónak látsz legrosszabb esetben nem fogadják el. :)

4 éve

KissHajnalka

mindezt miért kell megtanulnunk ? Ez így miért nem jó ?

4 éve

schiccc
schiccc

miért kell ezt mind tanulni?

4 éve

Vinczeneanna
Vinczeneanna

miért kell mindezt tanulnunk Miért nem jó?

3 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.