Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Sanat sanatçının mülküdür."

Çeviri:The art is the property of the artist.

0
4 yıl önce

8 Yorum


MuhsinKSE2

The the the the, dıkşın dıkşın... Everyone is dead. :)

4
Cevap ver1 yıl önce

candost2
candost2

Bu genel ifadede üç defa the kullanılmış. The sadece belirli durumlarda kullanılmıyor muydu?

3
Cevap ver2 yıl önce

baki_karakus

testin bir yerinde arts diyor burada art diyor. bu farklılık neden?

1
Cevap ver4 yıl önce

MeteUlku
MeteUlku

"arts" çoğul, "art" tekil.

0
Cevap ver2 yıl önce

kedicim
kedicim

genel anlamda neden the ya ihtiyaç var

0
Cevap ver2 yıl önce

yamurelebi0

Previous ne demek

0
Cevap ver1 yıl önce

Recep243650

"önceki" demek

0
Cevap ver1 yıl önce

osmandede3

burada the neden kullanılmış anlamadım.Belirli bir sanatçı sanat ve mülkten bahsedilmiyor hepsi genel

0
Cevap ver10 ay önce