"Sanat sanatçının mülküdür."

Çeviri:The art is the property of the artist.

4 yıl önce

9 Yorum


candost2
candost2

Bu genel ifadede üç defa the kullanılmış. The sadece belirli durumlarda kullanılmıyor muydu?

3 yıl önce

MuhsinKSE2

The the the the, dıkşın dıkşın... Everyone is dead. :)

1 yıl önce

baki_karakus

testin bir yerinde arts diyor burada art diyor. bu farklılık neden?

4 yıl önce

MeteUlku
MeteUlku

"arts" çoğul, "art" tekil.

2 yıl önce

kedicim
kedicim

genel anlamda neden the ya ihtiyaç var

2 yıl önce

yamurelebi0

Previous ne demek

2 yıl önce

Recep243650

"önceki" demek

1 yıl önce

osmandede3

burada the neden kullanılmış anlamadım.Belirli bir sanatçı sanat ve mülkten bahsedilmiyor hepsi genel

1 yıl önce

VedatAyata

Artist's property

3 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.