A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"You used to feel well."

Fordítás:Régen jól érezted magad.

4 éve

7 hozzászólás


ekisz
ekisz

Jól szoktad magad érezni - nem jó variáció???

4 éve

budai.doc

Nem. A "used to" azt jelenti, hogy valaha, de most nem. A szokásról ez mondható el.

4 éve

Unauna1

A "Jól érezted magad?" nem fejezi ki a "valaha" jelentést, mert én elegendőnek gondolom a program pedig nem.

4 éve

rabovszky
rabovszky

a "used to" egy spéci kifejezés.

4 éve

Unauna1

Köszönöm!

4 éve

hircze
hircze

Régen érezted jól magad. Nem fogadta el.

1 éve

KovcsJzsef15

A "Valamikor jól érezted magad"-at sem fogadta el, pedig még egy mese is úgy kezdődik, hogy "Valamikor, réges, régen...". Úgy látszik a fordító nem olvasott magyar mesét.

1 éve