Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Biz konuşuruz, o dinler."

Çeviri:We speak, he listens.

0
4 yıl önce

12 Yorum


gallowspol

Hayvanlar dinlemez duyar bu yuzden he veya she kullanmak daha iyi olabilir

1
Cevap ver4 yıl önce

bircant

Bende he diye cevap verdim ama she çıktı kabul etmedi. Neye göre olacak anlamadım

3
Cevap ver4 yıl önce

turkan15

she ve he olur

1
Cevap ver4 yıl önce

bilgekaganyilmaz

Ya başka bir yerde hatan var ya da şıklı soruda bir tanesini işaretledin.

0
Cevap ver3 yıl önce

melihakirpik

we speak, she listens dedim. yanlış diyor. it listens ne mana?

0
Cevap ver2 yıl önce

melihakirpik

we speak, he listens dedim. yanlış diyor. it listens ne mana?

0
Cevap ver2 yıl önce

Eseryuksel09

İlk cümle biz konuşuruz, o ister. İlk yargı ile ikinci yargı alakasız. Cümleler birbirinden bağımsız olsalardı sıkıntı yoktu.

0
Cevap ver1 yıl önce

AleynaCanY

2 doğru cevap var

0
Cevap ver9 ay önce

nezirmatya1

She de o demek değil mi

0
Cevap ver8 ay önce

Hikmet334438

We are talking he is listening yazdım niye kabul etmedi

0
Cevap ver1 hafta önce

BedirBedir3

Neden he she olmuyor bunda

0
Cevap ver4 gün önce

IkraEker

We speak that religions Bu da olmazmı

0
Cevap ver4 gün önce