"Biz konuşuruz, o dinler."

Çeviri:We speak, he listens.

4 yıl önce

12 Yorum


gallowspol

Hayvanlar dinlemez duyar bu yuzden he veya she kullanmak daha iyi olabilir

4 yıl önce

bircant

Bende he diye cevap verdim ama she çıktı kabul etmedi. Neye göre olacak anlamadım

4 yıl önce

turkan15

she ve he olur

4 yıl önce

bilgekaganyilmaz

Ya başka bir yerde hatan var ya da şıklı soruda bir tanesini işaretledin.

4 yıl önce

melihakirpik

we speak, she listens dedim. yanlış diyor. it listens ne mana?

2 yıl önce

melihakirpik

we speak, he listens dedim. yanlış diyor. it listens ne mana?

2 yıl önce

Eseryuksel09

İlk cümle biz konuşuruz, o ister. İlk yargı ile ikinci yargı alakasız. Cümleler birbirinden bağımsız olsalardı sıkıntı yoktu.

1 yıl önce

AleynaCanY

2 doğru cevap var

1 yıl önce

nezirmatya1

She de o demek değil mi

1 yıl önce

Hikmet334438

We are talking he is listening yazdım niye kabul etmedi

4 ay önce

BedirBedir3

Neden he she olmuyor bunda

4 ay önce

IkraEker

We speak that religions Bu da olmazmı

4 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.