A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Az emberek reggeliznek."

Fordítás:The people eat breakfast.

4 éve

9 hozzászólás


Lorelai901213

Én is csak a people-t írtam. Tudtommal az a person többesszáma.... ??

2 éve

jani1972
jani1972

Persons=személyek,people pedig emberek

1 éve

GborGurz

A person többes száma a people

1 éve

Harga
Harga

Létezik olyan is, hogy persons.

7 hónapja

bilang87

(The humans eat breakfast) miért nem jó?

4 éve

peter.kurt

ez engem is érdekelne

4 éve

timea.taka

Engem is szintén.

4 éve

laurentcasper
laurentcasper

Csatlakozom, engem is!

4 éve

NikiUr

Én people-t írtam

3 éve