"Az emberek reggeliznek."

Fordítás:The people eat breakfast.

4 éve

10 hozzászólás


Lorelai901213

Én is csak a people-t írtam. Tudtommal az a person többesszáma.... ??

3 éve

jani1972
jani1972

Persons=személyek,people pedig emberek

1 éve

GborGurz

A person többes száma a people

1 éve

Harga
Harga

Létezik olyan is, hogy persons.

9 hónapja

bilang87

(The humans eat breakfast) miért nem jó?

4 éve

peter.kurt

ez engem is érdekelne

4 éve

timea.taka

Engem is szintén.

4 éve

laurentcasper
laurentcasper

Csatlakozom, engem is!

4 éve

NikiUr

Én people-t írtam

3 éve

Anyupintyo

Miért nem jó a People? Főleg a segítség is ezt mondja!

2 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.