Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"His pictures travel with him around the world."

Çeviri:Onun resimleri onunla beraber dünyayı gezer.

4 yıl önce

5 Yorum


Yilmaz15

"Onunla" yerine "onun ile" yazdım yanlış dedi yuh artık...

4 yıl önce

Viforvendetta

sadece eklenmemiş dostum :) raporlarsan sayende düzeltilmiş olur.

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

evet. bir de cidden meraktan soruyorum, gerçek"hayatta onun ile" "benim ile" diye kullanan var mı?

4 yıl önce

eczby

Selcen hanım tabiki yok;ama İngilizceyi hala motomot çevirerek anlamaya çalışan arkadaşlar,'with' edatını 'ile'olarak çevirme refleksini gösteriyorlar.Siz İngilizceyi omurilikten konuşuyorsunuz ama biz değil.

4 ay önce

cevatim

Cevap soyleydi "onun resimleri onunla birlikte dunyayi seyahat eder" dunya dolasilir-gezilir. Ama dunyayi seyahat eder biraz zorlama olmus. Yani bir yere seyahat edilir ama ..

4 yıl önce