Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Who thinks so?"

Çeviri:Kim öyle düşünür?

4 yıl önce

15 Yorum


Nuh550115

"Kim öyle düşünür ki" nasil deriz??

2 yıl önce

GokhanCK

"Kim boyle dusunur "kabul etmedi.sizcede dogru degilmi

4 yıl önce

sertergunay

"Kim öyle düşünür ki?" eklenebilir diye düşünüyorum. Bunu kabul etmemişti.

2 yıl önce

nuri721581

Niye think "s" aliyor

1 yıl önce

Emredmrc2

Kadir inanır. yok yanlış oldu bu :D

5 ay önce

alican.dem

Aynen boyleyi de kabul etmesi lazim

3 yıl önce

hilmi58arh

Ya bu so yu genelde nerelerde kullanabiliyoruz

2 yıl önce

Mervelgn

Kim oyle oldugunu dusunuyor dedim bu ceviri de dogru degil mi arkadaslar ya

2 yıl önce

Apgates

Öyle düşünen kim neden kabul edilmedi fark ne

2 yıl önce

NesLihanKaraman

vurgu yapılan yer farklı. . farkı bu

2 yıl önce

alibulut.

Kim öyle dusunur kabul edilmedi :(

1 yıl önce

ErayCanKar1

Kabul etmesi lazımdı

1 yıl önce

Batuhankur9

kim öyle sanır dedim kabul edilmedi.

1 yıl önce

zubist

bu nasıl sorular Allahım çıldırıcim yani kim düşünür olan şeyi böyle kim düşünür olarak nasıl çevirebilirsiniz hadi bunu da çevirin bak şu şekilde olacak My got i am gonna crazy how can you translate who thinks so? to who think that way????

1 yıl önce

yigithanburak

Nasıl thinks olmuş Who kelimesi 3.tekil mi oluyor ?

1 yıl önce