1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "Will you choose me?"

"Will you choose me?"

Traducere:Mă vei alege pe mine?

June 18, 2014

12 comentarii


ontadumitr

"ma vei alege" - asta e varianta scurta, simpla si corecta. E clar ca n-ai sa alegi pe altcineva, dar "pe mine" - "ma"


fantomitzah

Adăugat, mersi!


Mara-Ioana1

Tu ma vei alege pe mine de ce nu merge..?


scristian

Mie imi pare corecta si varianta asta cu "tu ma vei alege pe mine?"


Irina556979

E pleonasm. De exemplu,nu ma poti alege pe tine, deoarece este incorect și ilogic. Asa ca umnu are sens sa spui si pe mine.


nicucraciunus

Ce este gresit la "Tu ma vei alege"?


razvan.manzu

Tu ma vei alege? Va rog sa-mi spuneti de ce nu este corect si sa remediati.


mia.bonea

Programul e excelent , te invata pronuntarea ,traducerea si gramatica . Felicitari celor ce au renuntat la timpul liber pentru a facilita invatarea limbii engleze.Iar pentru unii comentatori neavizati care nu cunosc nici limba materna le-as recomanda sa isi cumpere o gramatica a limbii romane si dictionarul explicativ roman.Regret dar nu fac decat sa-si arate ignoranta postand astfel de comentarii ! Daca le -as fi fost profesoara , ar fi ramas corigenti la limba romana!


gbgbvhgggb

Is a big difference between romanian and English that s why the people do not know how to write you have to help them not to insult them . For Mia Bonea(beach) All the best Nero Roger


Andreea628509

Dc nu merge si : M-ai alege ? ; pt ca "you" este pt pers. a 2-a plural si singular


iiai
Mod

"Mă vei alege" este un viitor cert. "M-ai alege" presupune o ipoteza ( ai face această alegere ?)

Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.