"Nobody speaks to me."

Çeviri:Hiç kimse benimle konuşmuyor.

4 yıl önce

42 Yorum


Enesahin

Nobody speaks with me olmazmi?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

Olur, aynı anlamda

3 yıl önce

TcKemalKor

Kimse bana konuşmaz cümlesi neden yanlış acaba benimle konuşmaz diyebilmek için with eki gerekmiyormu?

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

Speak with =speak to eşanlamlı

3 yıl önce

536tezcan

Yalniz, "to" da ile demek

2 yıl önce

mderekoy

bu cümlede olumsuzluk veren kelime hangisi hiç kimse benimle konuşur anlamı çıkıyor

4 yıl önce

Viforvendetta

nobody,never,nowhere,nothing gibi kelimeler cümlede yapı olarak olumlu, anlam olarak olumsuz kullanılır.

4 yıl önce

UfukGdr

eyvallah unutmustuk hatirlattin

2 yıl önce

AlperYlmaz8

Nobody

2 yıl önce

gothican

Cümlenin asıl çevirisi bence "hiç kimse bana konuşmuyor" olmalı

3 yıl önce

buketsevcan

Türkçede böyle bir kullanım yok maalesef. Biz "bana konuşmuyor" yerine "benimle konuşmuyor" diyoruz, o yüzden motamot çeviri yapmak her zaman iyi değil.

3 yıl önce

face1tr

neden speak yerine speaks?

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

Herkes birden çok kişiyi kastetse de tekil. Türkçede de kimse benimle konuşmazlar demiyoruz

3 yıl önce

pandali_corap

Nobody tekil sayılıyor

1 yıl önce

Yunus.Yaman

yapı olarak olumlu anlam olarak olumsuz cümlelerle karşılaştığım tek bölüm bu bölüm

3 yıl önce

UfukGdr

ben anlamadim zaten " hickimse konusur benimle " gibi sacma birsey oluyor

2 yıl önce

MissGRANGE1

Kimse benimle konuşmaz yazdım kabul etmedi neden speak's' geniş zaman değil mi ?

3 yıl önce

smart0090

Kabul etmeyenler utansın...

3 yıl önce

EsraDilara

Nobody talks to me

2 yıl önce

EsraDilara

Nobody talks to me olmayacak mı?

2 yıl önce

bhelinn
bhelinn

Ağlattın ;_;

2 yıl önce

aykutik
aykutik

"Kimse konuşmaz benimle" cevirim çok mu yanlış? Kabul görmedi. Geniş zaman olarak düşünmüştüm çeviri yaparken. "Konuşmuyor" u ingiliz gibi üşündüğümüzde geniş zaman kapsamında düşünebilirmiyiz yoksa?

3 yıl önce

esat63788

cümle geniş zaman ama cevap neden simdi ki zaman?

2 yıl önce

EyupEcel

Cumle genis zaman cumlesi ama ceviride neden simdiki zaman oldu aciklayabilir misiniz

2 yıl önce

NihatCakar

Hiç kimse konuşmuyor benimle. Neden kabul etmiyor

3 yıl önce

buketsevcan

Devrik cümle kullanmamaya özen gösterin.

3 yıl önce

ferdi48130

Türkcede özneyi başta Fiili en sonda kullan

2 yıl önce

jkk1907
jkk1907

Olumsuzluk nerede?

3 yıl önce

GaziCandan

Kimse beni konusmaz neden yanlis

3 yıl önce

ferhat.kur

Konusmuyor dersek simdiki zaman olmuyor mu ? Nobody speaking to me

3 yıl önce

yok300465

To için anlamına gelmiyor mu

3 yıl önce

AlicanEfe2

Hiç bir şey yazmadim doğru kabul etti

2 yıl önce

MstfDmrNinetyone

olumsuz yardımcı fiil gelebilir mi ? böyle bir cümleye

1 yıl önce

alperburak10

vah yazık:):) kimse senle konuşmuyosa sus

1 yıl önce

ZeynepSare8

Anybody neden olmuyor

1 yıl önce

auditorlevent

Bencede with olmalı derim

1 yıl önce

GozdeBozog

"Hiçkimse" bitişik yazılmalı.

1 yıl önce

PurpleGrap8

Hickimse benimle konusmaz yanlis mi

1 yıl önce

MTAHN

Hicbir kimse benimle konuşmuyor yazdım kabul etmedi

1 yıl önce

BarEngin3

Hiçkimse kelimesi birleşik yazılır

1 yıl önce

pb37pb

Tam cevirisi degil !!

10 ay önce

Yldz1978

Geniş zaman değil mi? _yor değil -z olması gerekmez mi

7 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.