Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Nobody speaks to me."

Çeviri:Hiç kimse benimle konuşmuyor.

0
4 yıl önce

42 Yorum


Enesahin

Nobody speaks with me olmazmi?

33
Cevap ver3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

Olur, aynı anlamda

20
Cevap ver2 yıl önce

TcKemalKor

Kimse bana konuşmaz cümlesi neden yanlış acaba benimle konuşmaz diyebilmek için with eki gerekmiyormu?

16
Cevap ver3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

Speak with =speak to eşanlamlı

10
Cevap ver2 yıl önce

536tezcan

Yalniz, "to" da ile demek

0
Cevap ver2 yıl önce

mderekoy

bu cümlede olumsuzluk veren kelime hangisi hiç kimse benimle konuşur anlamı çıkıyor

7
Cevap ver4 yıl önce

Viforvendetta

nobody,never,nowhere,nothing gibi kelimeler cümlede yapı olarak olumlu, anlam olarak olumsuz kullanılır.

46
Cevap ver14 yıl önce

UfukGdr

eyvallah unutmustuk hatirlattin

0
Cevap ver2 yıl önce

AlperYlmaz8

Nobody

0
Cevap ver2 yıl önce

gothican

Cümlenin asıl çevirisi bence "hiç kimse bana konuşmuyor" olmalı

4
Cevap ver3 yıl önce

buketsevcan

Türkçede böyle bir kullanım yok maalesef. Biz "bana konuşmuyor" yerine "benimle konuşmuyor" diyoruz, o yüzden motamot çeviri yapmak her zaman iyi değil.

11
Cevap ver3 yıl önce

face1tr

neden speak yerine speaks?

4
Cevap ver3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

Herkes birden çok kişiyi kastetse de tekil. Türkçede de kimse benimle konuşmazlar demiyoruz

4
Cevap ver2 yıl önce

pandali_corap

Nobody tekil sayılıyor

0
Cevap ver1 yıl önce

Yunus.Yaman

yapı olarak olumlu anlam olarak olumsuz cümlelerle karşılaştığım tek bölüm bu bölüm

3
Cevap ver3 yıl önce

UfukGdr

ben anlamadim zaten " hickimse konusur benimle " gibi sacma birsey oluyor

0
Cevap ver2 yıl önce

MissGRANGE1

Kimse benimle konuşmaz yazdım kabul etmedi neden speak's' geniş zaman değil mi ?

2
Cevap ver3 yıl önce

smart0090

Kabul etmeyenler utansın...

1
Cevap ver2 yıl önce

EsraDilara

Nobody talks to me

2
Cevap ver2 yıl önce

EsraDilara

Nobody talks to me olmayacak mı?

2
Cevap ver2 yıl önce

bhelinn

Ağlattın ;_;

2
Cevap ver2 yıl önce

aykutik
aykutik

"Kimse konuşmaz benimle" cevirim çok mu yanlış? Kabul görmedi. Geniş zaman olarak düşünmüştüm çeviri yaparken. "Konuşmuyor" u ingiliz gibi üşündüğümüzde geniş zaman kapsamında düşünebilirmiyiz yoksa?

1
Cevap ver2 yıl önce

esat63788

cümle geniş zaman ama cevap neden simdi ki zaman?

1
Cevap ver2 yıl önce

EyupEcel

Cumle genis zaman cumlesi ama ceviride neden simdiki zaman oldu aciklayabilir misiniz

1
Cevap ver2 yıl önce

NihatCakar

Hiç kimse konuşmuyor benimle. Neden kabul etmiyor

0
Cevap ver3 yıl önce

buketsevcan

Devrik cümle kullanmamaya özen gösterin.

0
Cevap ver3 yıl önce

ferdi48130

Türkcede özneyi başta Fiili en sonda kullan

0
Cevap ver2 yıl önce

jkk1907
jkk1907

Olumsuzluk nerede?

0
Cevap ver3 yıl önce

GaziCandan

Kimse beni konusmaz neden yanlis

0
Cevap ver3 yıl önce

ferhat.kur

Konusmuyor dersek simdiki zaman olmuyor mu ? Nobody speaking to me

0
Cevap ver3 yıl önce

yok300465

To için anlamına gelmiyor mu

0
Cevap ver2 yıl önce