Duolingo is the most popular way to learn languages in the world. Best of all, it's 100% free!

"Benim bir tarih belirlemem lazım mı?"

Translation:Do I need to set a date?

0
4 years ago

8 Comments


e.fiski

"do i have to that i set a date" yazdım. rapor da ettim ama i am not sure for one hundred percent.... :)

0
Reply4 years ago

Viforvendetta

have to = zorunda olmak
do i have to set a date = bir tarih belirlemek zorunda mıyım.

ve that'e neden gerek duydun. relative yapmaya mı çalıştın acaba. eğer öyle yapmak istediysen
bu cümlede kullanılmaz.

10
Reply4 years ago

e.fiski

that kendiliğinden geldi. içimden geldi, ben de kırmadım koydum :)))) pek bildiğimden değil yani.
teşekkürler açıklama için. evet, zorundalıkla ihtiyacı karıştırıdm biraz sanırım. saygılar, sevgiler.

2
Reply4 years ago

Viforvendetta

ö.d dostum "relative pronouns" konusuna bakarsan bağlaç olan "that" i anlayabilirsin.

3
Reply4 years ago

KdrKT

do I have to determine a date neden olmadı

0
Reply3 years ago

shooter_vurucu

Set yerine determine de olmaz mı

0
Reply3 years ago

radyoaktif

"do i need to determine a date?" neden doğru değil ? determine kelimesi de belirlemek kararlaştırmak anlamında kullanılıyor.. eski seviyelerde çok iyi hatırlıyorum set a date yerine determine a date kullanılmıştı.

0
Reply3 years ago

ugurleef
ugurleef

Neden do kullaniyoruz

0
Reply1 year ago