"Calul tău are un nume?"

Traducere:Does your horse have a name?

June 18, 2014

8 comentarii
Această discuție este blocată.


PurceaGabriel

Dar nu este gresit "your horse have" si nu este corect: your horse has" e vorba de cal care are un nume...??? Sunt confuz.


Adimoisa

O intrebare se formeaza cu " do" pentru persoana 1 si a 2 a , si cu"does" pentru persoana a 3 a . Do/Does + verb + subiect .


fantomitzah

Am explicat aici despre formarea propozițiilor negative și interogative cu ajutorul verbului auxiliar ”do”.


SorinelHonest

De ce nu se face nimic cu programul pentru platforma android ,niciodata nu deschide o adresa la care sa vad si eu o explicatie.


ChiriacGeo

Eu am scris "Your horse has a name? Poate sa traduca cineva ce am zis?


NatyDikaios

Calul tau are un nume


IonBuciura1

Nici eu. Sper că se va remedia


Gheorghe496236

De ce "have" când este vorba de persoana a treia la singular ???

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.