1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I swim in milk."

"I swim in milk."

Çeviri:Sütte yüzerim.

June 18, 2014

137 Yorum


cikooo0

nasıl bir fantazi anlamadım ki


MEfeEkinci

Yabanci fantazisi ;)


1mpala

Zengin fantezisi diyelim biz ona :)


fnfazli

Faztazi de faztaziymiş


mco980681

%%%%%%%%%% cem yılmaz: "hani marjinal bizdik" %%%%%%%%%%


yilmaz3535

Beyin ilginç kelime ve cümleleri daha çabuk algıladığı ve öğrendiği için böyle yazılmıştır. Lütfen mantıklı düşünelim. :)


Oldschoolrapper

Mantıksız cümle kursunlar ve mantıklı düşünelim, felsefe is a good thing bro :DD


Sweet_Hear2

5 lingot bağışladım aq yanlışlıkla =/ Neyse ne diyim


birsu117146

buna çok gülmem jdjskfkjsfhshfsjkd


Beowulf1234

Zeka fışkırıyor.


AlperenLearning

hocam sütte yüzmek oruç bozarmı


sawashian

Bir tarafına kaçırmazsan bozmaz :))


ipkmnlkli

Adamlardaki lükse bak


KemalAta87

Bülent Ersoy eklemiş bu cümleyi galiba :)


NebiYILMaz1

Kac kere sutte yuzerken gordun bulent ersoyu


cemil751234

Bu yorumu yazmaya geldim :)


OGreyder42

lan sütte niye yüzüyon


Ismailcemckc

Hitler bey sakin olun


DenizKama

Telafuz aynen şu şekilde yapılıyor: "Ay swim in milıık" 10 dakka uğraştım 'Milıık' nedir diye ama hiç bir İngilizce kelimeyi yakıştırıp ta bu avrat şunu demek istiyor herhalde diye uygun bir kelime bulamadım. Meğer Milk demeye çalışiiimiş. Ulan anadili İngilizce olup da Türkçe öğrenmek isteyen birine Elazığ şivesiyle "odur geliim" cümlesinin çevirisini ana final sınavlarında sordurtmazsanız yazıklar olsun siz Türklere.


Mistia223161

Bunu okurken gülmekten gözüme yaş geldi ya. Dlkclclv abi ben de bu durumun farkındaydım, her milıık dediğin de göz deviriyordum. Farkeden birini daha görmek bu stresin altında iyi geldi. Ne kadar bu yorumu okumak ve geri cevap yazmak için geç kalsamda.


mehmetortac

"Süt içerisinde yüzerim" yazdım, yanlış cevap dedi.


ardatakmaz

Sıkma canını mehmet bey ben iki gündür dükkanda z raporu alamıyorum.


MUHAMMEDUM15

Aslinda bazı cümleler čok saçma geliyor meselea kediler süt ve bira içer


Bahadr217810

Bunun nesi garibinize gitti? Geniş zamanda hep "köpek pilav yer" çıkıp duruyordu karşımıza


Mete.7

Yüz anam yüz. Biz içmeye bulamıyoruz sen yüz. :(


ayse442897

Milk derken keçi gibi meliyo ya :)))


KerraAslan

ben süt içinde yüzerim dedim kabul etti


Hamza864414

Ben de aynisini yazdim hir can gitti


z4732

bi bu kalmıştı bakalım daha neler göreceğiz


syar621

Bence mantıklı


cem.caliskann

Duolingo sen kuşsun kendine gel


Irmak784557

Aklıma Aleyna Tilki geldi of


Nezir.dlm

Alllaaahimmmmmmm Neydiiiii gunahimmmm


lBurak53l

Bunlar ''AMERİKA'' oyunu :D


sselenyum

Hem içsütü hem yüz ohh miss


gne912945

Bi an aklıma süt fabrikasında süt banyosu yapan adam geldi


hasan359425

Ben sutun icerisinde yuzerim yazdim kavul etmedi


duolingo_dostu

İyi fikir. Bir gün ben de yüzücem sütte


AieRana

Süt banyosunu duydum ama bunu duymamıştım


xNurseGirlx

Hımm ''Sütte'' yüzmek... Ben... .


BADEGVEN

Adamlar süt havuzu yaptırmışlar galiba.:D


[aktif olmayan kullanıcı]

    Yaa bu ne saçma bi cümle? Yabancılara bak ;) Hep Amerikanın oyunları bunlar :D


Oktay557943

    Bülent Ersoy ve süt banyosu:)


Gulsum736875

    Ne garip bir düşünce adamların düşüncesini ayakda alkışlıyorum :D


azat53783

    Ulan sütte yüzülürmü hiç


azranur242424

    Vay arkadaslar adam zengin napabilirsiniz ki adam süt banyaosu yapmiyo adam sütün içinde yüzebilecek büyüklükte bir küveti dolduruyo şu an BEN MESTOLDUM


Bediha06

    Adamın mandırası var!!!Oda bir şeymi petrol içine yatmakta var!Asya'yı inceleyin!


Aynur702439

    Zenginiz sanırım


Mete.7

    Biz içmeye bulamıyoruz elalem neyin peşinde.


_Moonman_

    Bu ne zenginlik duo


Alperen280510

    I swim in block gibi bişey duyuluyor


yahya264433

    Sen çok güzelsin dojo


merve681844

    Sütün içinde yüzerim yaptım yanlış dedi doğrusu "sütte yüzerim" olucakmış Allah aşkına bu ikisi arasında ne fark var?


UcanElma14

    Hangi gerizekalı sütte yüzer olum


northie4

    Süt icinde cevabı neden kabul edilmiyor


kardelen113062

    Evet zaten ben hep sutte yuzerim


kardelen113062

    Ben hep sutte yuzerim zaten anormal gelmedi


titiseko

    Saçma cümleler serisinde bugün:))


titiseko

    Saçma cümleler serisinde bugü :))


HlyaCiddi

    Süt içerisinde yüzerim olmuyor mu


brkylcn

    Süt içerisinde yuzerim... Neden kabul etmiyor?


EmreMertAltay

    Arkadaş paran çoksa bize de ver.


Hasan659699

    Bu kelimryi bulanı tebrik etmek lazım çok düşünmüş..


Legendrain

    Nimet o nimet allah çarpar


bitirici10

    :D Fantaziler ülkesine hoşgeldiniz!


MuhammedAl623049

    "ben sütün içerisinde yüzerim" karşılığı da doğrudur


ozgeessx

    Süt banyosu en sevdiğim


Beng482993

    duo nasl bir para cennetindesin aşkm


Reyhan650410

    Sütte niye yüzer ki bi insan millet aç aç


berkinbilger

    Sacma bir translate


Architecturegirl

    İçerisinde yazınca neden kabul etmiyor?


AliUlaDere

    Aynen bende de de aynısı oldu :((


Bahadr217810

    Ohooo senin daha Türkçe de öğrenmen lazım. Senin iş zor hocam. Kolay gelsin.


ParticianoFer

    Götüme badem sokarımı da ekleyin lütfen


ParticianoFer

    G.tüme badem sokarımı da ekleyin lütfen .


Rana452900

    Her gun yuzerin ooo


ronaldo3050

    ben sütün içinde yüzerim cümlesi yanlış mı ?


GriAdam

    Sizin dediğinize göre "I swim into milk" olurdu diye düşünüyorum.


Kbra770762

    Bazen gercekten cok sacmaliyor


B.Neriman

    Sütte yüzmeyen de ne bilim :/


m-u-s-t-i

    Sutun icinde yuzerim olmacakmi yav bu?


ademyildizme

    "İçerisinde" dedim olmadı. Gerçi böyle bir saykodelik cümle karşısında bu çok normal.


ademyildizme

    Evet, her gün sütte yüzüyorsanız sizin için geçerli değil o halde.


ulasayz

    Ama in içinde değilmi yahu


Kerimaltnts

    İn'in görevi ne arkadaşlar orada


Whiskeyice

    İn içinde, on üzerinde,


Tark881008

    Neden yüzüyorum olmaz


RojdaNayr

    I swim in the milk dedim yanlış çıktı.


CodeOrDie

    Sütün içerisinde yüzerim neden olmuyor????


busenurerol

    biz o kadar zengin değiliz


Yasemin507077

    Lan sütte yüzülür mü? Ben de deneyeceğim arkadaş.


itunc1980

    milk 'in telaffuzunu iyi dinlemek lazım.


mustafa.kucuk

    sütte yüzüyorum neden olmadı acaba?


Enlprck

    Simdiki zaman ayri genis zaman ayri


Onnour86

    Sütün içinde yüzüyorum dedim geniş zaman kullanmamın sebebi ne bilmiyorum ama yanlışım ne oldu acaba?


hasan359425

    Sen simdiki zaman kullanmissin


_bbecky_

    Sütte yüzmek mi evet çok mantıklı


Mehmetemre111

    sütte yüzerim WTF?


Fatihcrs

    yüzüyorum şimdiki zaman, cümlede geniş zaman kullanılmış...

    yüzüyorum için "I swimming" kullanılması gerekli...


Fatihcrs

    yüzmek bir hareket değil midir?

    am, is, are durum cümlelerine gelmiyor muydu?


Viforvendetta

    geniş zamanda am, is, are durum cümlesinde kullanılır.
    şimdiki zamanda durum cümlesi yok zaten.
    i am happy = mutluyum(geniş zaman)
    i am happy now = şimdi mutluyum(zaman zarfı kullanılabilir)

    i am going to school = okula gidiyorum
    am i going to school = okula mı gidiyorum

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.