1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "O, karısını sevdi."

"O, karısını sevdi."

Çeviri:He loved his wife.

June 18, 2014

13 Yorum


mert.aktas

Love yerine Like olmaz mı?

March 8, 2015

muratt29

Bir bayan karisini nasil sevebilir. Bayanin bir karisi olabilir mi? Benim cevabım doğru kabul edilmeli

January 11, 2015

Hautena

Heteroseksüel değilse olabilir.

February 20, 2016

SerapApak1

belçika'da hollanda'da olabilir :) Oralarda homoseksüel evlilik var..

November 25, 2016

Moraes48

Bu ne saçmalık

January 26, 2015

mucahit.ce

Tamam, sen haklisin duo. she loved her wife

August 30, 2016

ilhan631276

Bir bayan, karısını(!) nasıl sever?

November 21, 2016

SerapApak1

belçika ve hollanda'da sever. oralarda homoseksüel evlilik yasal

November 25, 2016

ilhan631276

Anlaşıldı duo. Senin dediğin olsun.

November 21, 2016

SerapApak1

doulingo'nun yanıtı nedir?

November 25, 2016

Seyma65

He loved his wife kabul ediliyor ama gıcıklıgına she loved dedim kabul etti.d

July 3, 2017

Selahattin534576

"She loved her wife" yazdım ve doğru kabul etti.

June 30, 2019

Selahattin534576

Şaşkınlığımızın seviyesi, heteroseksüel dışı ilişkiye kafamızda bir anlam veremeyişimiz veya anlamaya çalışmamız ile ilgili olabilir mi?

June 30, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.