1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "The horses drink."

"The horses drink."

Traducere:Caii beau.

June 18, 2014

11 comentarii


alinaarts

de ce nu merge the horses drinks


DeliaCiobanu94

Pentru că doar la persoana a 3a singular se adaugă s ul la verb


alinaarts

ma ajuta cineva cu o explicatie?????


Cristina487802

La persoana a treia plural corect este "drink"!


csurarpaul

O data la un ex am scris "caii"iar acum am scris " cai"si nu e bine


dan4ro

Trebuie respectat articolul hotărît Calul ---> The horse Caii ---> The horses


ninaparaip

Eu am tradus: caii beau . Mi s-a raspuns ca am gresit. Nu inteleg???


Ramo30en

Eu am scris: ,,Caii beau" și mi-a dat corect


MTS100297

Probabil s.au imprietenit cu pisicile care beau

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.