Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"The horses drink."

Traducere:Caii beau.

acum 4 ani

7 comentarii


alinaarts

de ce nu merge the horses drinks

acum 2 ani

Delia106545

Pentru că doar la persoana a 3a singular se adaugă s ul la verb

cu 1 lună în urmă

alinaarts

ma ajuta cineva cu o explicatie?????

acum 2 ani

Cristina487802

La persoana a treia plural corect este "drink"!

acum 2 ani

denis180999

Nuuuu!

acum 1 an

csurarpaul

O data la un ex am scris "caii"iar acum am scris " cai"si nu e bine

acum 2 ani

dan4ro
dan4ro

Trebuie respectat articolul hotărît Calul ---> The horse Caii ---> The horses

acum 1 an