Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"You are welcome."

Traducere:Tu ești binevenit.

acum 4 ani

40 de comentarii


malicmaria

varianta corectă ar fi - ești binevenit

acum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Este acceptată și aceea.

acum 4 ani

AnaStrain

Multumesc

acum 2 ani

adrian88153

Ai dreptate

acum 3 ani

popaAlexan14

Adevarat

acum 2 ani

dorina216341

Esti bine venit

acum 2 ani

mi.kay.50

Depinde de context. Se poate traduce si "esti bine venit" si "cu placere". Din cate stiu.

acum 3 ani

Thecatpenguin

Da asa este

acum 3 ani

AvesalonLa

Cu placere

acum 4 ani

lenuta29

Si eu am scris la fel cu placere dar zice ca trbuia sa scriu tu edti bine venit

acum 2 ani

AnaStrain

Scuze mai grsim

acum 2 ani

Kioshi19

Pentru ca you are welcome inseamna tu bine ai venit!!

acum 2 ani

Marius_danyy

acum trebuie sa scriem cu ţ si cu ş si tot nu merge ... ce s-a intamplat cu acest site ?

acum 2 ani

valentinhhh24

eu am scris esti binevenit. si mi-a corectat... sunteti binevenit... Ambele forme sunt corect. Rog corectati

acum 2 ani

AndreiSerban2003

ha nu este

acum 2 ani

AdinaMaria13

Cu placere, ar fi mai potrivit.

acum 2 ani

KoniginLion

" You welcome" inseamna "cu placere... " " you are=tu esti, iar welcome impreuna cu "you are" = tu esti binevenit"

acum 2 ani

AlexIonut324287

Ești bine venit :) Tu ești bine venit

acum 2 ani

IrinaNoica

I

cu 10 luni în urmă

BazoiBianc

Ionuț tu ești mă mai știi "Mari"?

acum 1 an

Carmen809602

Inseamna :tu esti binevenit

acum 1 an

diac16

He

acum 1 an

StoianCris9

Dar prima data a fost la mn tu esti bine binevenit cum vine asta?

acum 1 an

ElenaEnoiu

Esti bine venit !

acum 1 an

Alex454315

Se repeta

acum 1 an

MirelaDine

Am răspuns : cu plăcere și a fost corect. Era corect și dacă răspundeam : tu ești binevenit?

cu 4 zile în urmă

7main

Din cite stiu mai des se foloste ca "cu placere","poftim"

acum 2 ani

RobertEman1

Loll

acum 2 ani

RudolfNego

cg bmzqaskm

acum 2 ani

URECHE4

Se scrie :You are welcom Tu esti binevenit

acum 2 ani

Ellysadero

BINE AI VENIT.

acum 3 ani

voineadenisa

Bineaivenit tu , nu este vorect?

acum 2 ani

AnaStrain

Bine ati venit

acum 2 ani

TudorAlexa10

Jdydgdhehdhsgdvshhshdhejdhdidgejdbeud7eh2ue2uwu28eu2u8e82iw81918ey18ei82idi8ejuru882828eiwieiiiw88due

acum 2 ani

CristianHo20

at trebui sa fie acceptat si " esti bine primit" :)

acum 2 ani

GeorgetaVa3

Am raspuns corect si mi s+a transmis ca este gresit

acum 2 ani

BeatriceAn13

cand apas pe buton spune your welcome!!!

in loc de: you are welcome!!!!!!!!!!!

acum 2 ani

KoniginLion

Dai pe broscuta testoasa si va spune mai lent ca sa intelegi exact

acum 2 ani

NicoNicole5

Ştiam că welcome mai înseamnă şi acasă

acum 2 ani

GolbanDavi

„ Home " înseamnă „ acasă " .

acum 2 ani