"Ea găteşte mâncare."

Traducere:She cooks food.

June 19, 2014

2 comentarii
Această discuție este blocată.


Ilas.Gheorghe

Eu am raspuns: „She cooks meal”;meal=masa,mancare.Unde este greseala.


fantomitzah

În majoritatea cazurilor, numele de mese (”breakfast”, ”lunch”, ”dinner”) se folosesc fără articol.
Dar cuvântul ”meal” după un verb nu merge folosit nearticulat, fie avem ”a meal”, fie ”the meal”.

În plus, când vorbim despre alimente (feluri de mâncare) specifice folosim verbul ”to cook”, iar când vorbim despre mese folosim mai degrabă ”to make” sau ”to prepare”.
She [makes/prepares] [a meal/the meal].
He makes lunch.

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.