1. Forum
  2. >
  3. Konu: Russian
  4. >
  5. "Спасибо, всё хорошо."

"Спасибо, всё хорошо."

Çeviri:Teşekkürler, her şey yolunda.

September 12, 2019

7 Yorum


dilara517519

Hepsi dogru kabul edilmeli


as.pin.da

мои дела не в порядке ...


Filiz352458

Teşekurler her şey yolunda


HasanFurka466340

Iyi anlamina gelmezmi хорошо


Nunushiral

Xoroшо her iki anlamda


_meeksu_

Bunu çevirin bakem Хорошо, пожалуйста, убедитесь, что все в порядке.


ERDOGDU79

Virgül koymayınca kabul etmiyor, saçma

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.