"Ben bir yumurta yerim."

Çeviri:I eat an egg.

4 yıl önce

12 Yorum


burakcile

Çünkü sesli harflerde an sessizlerde a denir

4 yıl önce

TheProStudent

"A university" örneğinde u sesli harf ve "an hour" örneğinde h sessiz harf. Olaya harften gitmek her zaman doğruyu buldurmaz, önemli olan okunuşudur.

3 yıl önce

Gkhan255724

Aynn

3 yıl önce

aliefegencer

Neden a degilde an

4 yıl önce

ibo1991

A, sessiz (ünsüz) harf ile başlayan isimlerden önce gelir. a book a girl a director a school a restaurant a watch a city

An, sesli (ünlü) harf ile başlayan isimlerden önce gelir. an orange an apple an egg an actress an ice-cream

Burada dikkat edilmesi gereken harf değil sesdir. Örneğin hour kelimesi sessiz harf ile başlar ama okunurken h teleffuz edilmez, /aur/ olarak telefuz edilir ve sesli olarak başlar. Dolayısıyla an hour doğru cevaptır. İkinci bir örnek olarak da university. "u" /yu/ olarak telafuz edildiği için sessiz harf ile başlar ve doğru cevap a university olur.

2 yıl önce

UfukFurkan

o kelimenin ing. de okunuşundaki baş harfa göre,mesela university kelimesinden önce a geliyor çünkü okunuşu yuniversity , egg kelimesine an geliyor çünkü okunuşu e ile başlıyor

3 yıl önce

aleynaaltu

Çünkü an baş harfi SESLİ ile başlayanlarda kullanılır."Egg" kelimesinin bas harfi ise sesli bir harftir.

3 yıl önce

eastblacksea

Yani sonra gelen kelimenin ilk harfi mi?

4 yıl önce

emre19051905

I eat egg yazdım yanlış dedi

3 yıl önce

sperl3

neden eats olmuyor

1 yıl önce

sudenaz854450

My ile I am ne farki var

1 yıl önce

-PJM-

"I am eat an egg" neden olmuyor? Lütfen söyleyin.

6 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.